וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: שלוש נקודות הורדו ממאזנה של כפר סבא

10.4.2011 / 15:28

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל הרשיע את הקבוצה מהלאומית, ביטל את רישום סמית', וקבע את טבלת הליגה

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל דן היום (ראשון) בעניינה של אליצור כוכב יאיר/כפר סבא, בשל שיתופו לכאורה שלא כחוק של שחקנה הזר אומני סמית' (28, 1.91). בית הדין הרשיע את כפר סבא ואת סמית' בעבירות של רישום כוזב, ומתן תצהיר כוזב, לאחר שהקבוצה זייפה טופס אישור רפואי של השחקן, שבעקבותיו אושר לכפר סבא לרשום את השחקן באיחור.

ממאזנה של הפועל כפר סבא בשלב השני של העונה, קרי בפלייאוף התחתון, יופחתו 5 נקודות מהן 3 נקודות בפועל ושתי נקודות על תנאי במקרה של עבירה חוזרת לתקופה של שתי עונות. על הקבוצה יוטל קנס בסך של 30,000 שקל וסכום זהה על תנאי לתקופה של שנתיים על כל עבירה חוזרת. מנהל הקבוצה, בני חזן יורחק מכל פעילות ספורטיבית בכל קבוצה לתקופה של שנתיים בפועל ולתקופה של שנתיים נוספות על תנאי מיום שיחזור לפעילות. רישומו של השחקן יבוטל.

"כתב האישום מייחס לקבוצה ניסיון מרמה של האיגוד לצורך רישום שחקן לאחר שהקבוצה הבינה כי בלי להכניס מסמכים מזויפים לא תוכל הקבוצה לרשום את השחקן", טען במהלך הדיון היועץ המשפטי של האיגוד, עורך הדין רונן ויינברג, "כמו כן הקבוצה הציגה מצג מטעה לאיגוד הכדורסל ולבית הדין העליון ".

בעקבות ההחלטה נקבעו ארבעת משחקי רבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית, שייצאו לדרך כבר ביום שלישי הקרוב: הפועל תל אביב - הפועל קרית טבעון, מ.כ הבקעה - הפועל לב השרון, אליצור יבנה - אליצור רמלה, הפועל יקנעם/מגידו - מכבי באר יעקב.

עדכון ראשון: 10/4 10:28
עדכון אחרון: 10/4 15:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully