וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריף פרץ : "אנחנו כבר יכולים לצאת מהבית"

בלם מכבי ת"א התייחס לביקורת של איוניר וליכולת מול מכבי פ"ת: "נראינו כמו גברים". חשש שניבאלדו גמר את העונה

אסור להשתמש

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

במכבי תל אביב קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו 2:2 נגד מכבי פתח תקוה אמש (שבת) באצטדיון רמת גן. מצד אחד הצליחה הקבוצה לבלום את שרשרת שלושת ההפסדים הרצופים, אולם מצד שני החמיצו הצהובים שתי בעיטות מ-11 מטר - על ידי אלירן עטר, על סף סיום המחצית הראשונה ועל ידי ומאור בוזגלו, סמוך לסיום המשחק - ופספסו הזדמנות מצוינת לזכות בניצחון כנגד כל התחזיות המוקדמות.

המאמן מוטי איוניר ערך מהפיכה שלמה בהרכב, גם בשל חסרונם של מספר שחקנים מוצהבים ומורחקים וכן בשל אכזבתו המקצועית מכמה אחרים. לא פחות משבעה שינויים ביניהם דור מלול, שרן ייני, דור מיכה וג'יבריל סידיבה היו בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בהפסד לבני יהודה במחזור הקודם.

גורמים במועדון ציינו כי בניגוד למחזורים האחרונים אפשר היה לזהות הרבה לחימה ונחישות בקרב השחקנים, כאשר מי שקיבל את מירב המחמאות היה הקשר מאור בוזגלו, שהציג משחק טוב מאוד וגרם לשחקני מכבי פתח תקוה להכשילו שלוש פעמים בתוך הרחבה, הכשלות שהעניקו פנדלים לקבוצה. גם דור מלול, שפתח בהרכב אחרי שבועות רבים שבהם בילה הן על הספסל ומחוץ לסגל, זכה לשבחים על הופעתו. ריף פרץ הצעיר וקלמי סבן, ששיחקו כבלמים, קיבלו מחמאות, כמו גם אלירן עטר שאמנם החמיץ פנדל, אולם כבש שער והיה מעורב מאוד במשחק ההתקפה. "היה חשוב מאוד לעצור את שרשרת ההפסדים, שחקנים באו לעבוד ורצו במגרש. צברנו נקודה חשובה אבל אנחנו מאוכזבים כי הגיע לנו לנצח", אמר גורם בקבוצה ל'וואלה ספורט'.

בשבוע הבא תארח מכבי תל אביב את הפועל באר שבע, כאשר סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול וגל אלברמן, שסיימו עונשי הרחקה, צפויים לשוב לסגל. הקשר ג'יבריל סידיבה נפגע באזור המפשעה והוחלף במחצית השנייה. הוא צפוי להיבדק היום ואז תאובחן חומרת הפגיעה. הבלם ניבאלדו, שאינו מצליח להתאושש מפציעה בברכו, לא נכלל בסגל והמריא לפנות בוקר לברזיל מסיבות אישיות. ניבאלדו, שתוכנן לפתוח בהרכב, התלונן לקראת סוף השבוע על כאבים חוזרים בברכו והפסיק להתאמן. הברזילאי צפוי לעבור מספר בדיקות כשישוב מברזיל ובמכבי לא מצליחים להבין מה הבעיה, שכן הבדיקות שנעשו עד כה הראו כי מצב הברך תקין לחלוטין ולא נמצאו ממצאים כלשהם ברצועה שהייתה פגועה. בשלב זה חוששים בקרית שלום שניבאלדו סיים את העונה בשל הפציעה.

פרץ: "ננסה לשמור על המקום השלישי, כדי להגיע לאירופה"

"אני חושב שזה היה משחק שבו רצינו הרבה יותר מהיריב והיינו יותר נחושים ממנו", אמר הבלם ריף פרץ. "זו הדרך שאנחנו צריכים להוביל מעכשיו. נראינו כמו קבוצה של גברים ובסך הכל אנחנו רוצים להראות נחישות גם כלפי האוהדים שלנו. עלינו כמו גברים ואני לא חושב שהרווחנו תיקו אלא הפסדנו כאן שתי נקודות יקרות", הוסיף הבלם הצעיר. פרץ נשאל אם הוא זוכר מתי החמיצה קבוצתו שני פנדלים במשחק אחד ואמר: "החמצת פנדל היא חלק מהמשחק. ברור שהתאכזבנו מזה אבל זה בהחלט חלק מהמשחק. גם הפנדלים שהחמצנו וגם זה שקיבלנו לחובתנו. החמצנו שני פנדלים ויכולנו לנצח את המשחק ולכן אני אומר שהפסדנו שתי נקודות במשחק הזה והתיקו הזה הוא תוצאה שלילית עבורנו".

הצהובים יחזיקו אצבעות ביום שני למכבי חיפה במשחקה מול הפועל קרית שמונה, שמתמודדת כעת עם מכבי תל אביב על המקום השלישי בטבלה. "ננסה לשמור על המקום השלישי, כדי להגיע לאירופה בעונה הבאה ואני מקווה שנצליח להתמודד כראוי מול קרית שמונה", אמר פרץ. "ננסה לשמור על המקום השלישי בזכות עצמנו ובלי להסתכל על מה שקרית שמונה יעשו במשחקים שלהם. מה שחשוב זה אנחנו ולא נסתכל על היריבות שלנו. אני מקווה שהצורה שבה שיחקנו הפעם, תהיה הדרך שלנו מעכשיו ועד סוף העונה. זה לא משנה מי ישחק, צעירים או וותיקים, ישראלים או זרים, מה שחשוב זה שניתן הכל במגרש ונראה שאכפת לנו" הוסיף הבלם.

פרץ הצעיר נשאל לגבי ההתבטאות של מאמנו שאמר שהוא לא יצא בחודש האחרון מהבית מרוב בושה הוסיף: "אני עדין לא חושב שאפשר וצריך לצאת לבלות כי אנחנו עדין מאוכזבים מהתוצאה הזו, אבל אנחנו כבר יכולים לצאת מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully