וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בארסה וריאל

ולנסיה ו-ויאריאל הצמודות במקומות 3-4 בספרד נפגשות לקרב בו המנצחת תתקרב להבטחת הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות. ההמלצות שלנו בפנים

ברצלונה וריאל מדריד שיחקו כבר ביום שבת, אבל במחזור ה-31 בלה ליגה יש עוד מפגש מסקרן - הקרב על המקום השלישי בין ולנסיה לוויאריאל. השתיים צמודות בטבלה עם 54 נקודות כל אחת ושתיהן רוצות את הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה. בווינר יש יחסים מצוינים למשחק ואנחנו עוזרים לכם להתכונן. שיהיה בהצלחה.

משחקים מספר 47-49: ולנסיה - ויאריאל

* סטטיסטיקה כללית:

ולנסיה עצרה בשבוע שעבר שני הפסדים רצופים עם ניצחון גדול על חטאפה. אלא שהלוס צ'ה לא ניצחו ולא כבשו שער ליגה בבית כבר שלושה משחקים. ויאריאל מגיעה לאחר ניצחון גדול על טוונטה בליגה האירופית (1:5), אבל עם ניצחון ליגה אחד בארבעת המשחקים האחרונים. גם במשחקי החוץ האחרונים ויאריאל השיגה ניצחון אחד מארבעת האחרונים.

* ראש בראש:

שתי הקבוצות נפגשו העונה כבר שלוש פעמים והמאזן: ניצחון לוויאריאל ושתי תוצאות תיקו. הניצחון האחרון של ולנסיה על הצוללת הצהובה היה במסטאייה 1:4 בינואר 2010. ניצחון החוץ האחרון של ויאריאל על ולנסיה היה באוגוסט 2007, בתוצאה 0:3.

* כמות שערים:

בארבעת המשחקים האחרונים של ולנסיה נכבשו לא פחות מ-14 שערים. למרות זאת, ולנסיה כבשה את כמות השערים הנמוכה ביותר מבין שש הראשונות בספרד. ויאריאל כובשת יותר וסופגת פחות, אך בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה לא כבשה הקבוצה יותר משער אחד.

* ההימורים שלנו:

ולנסיה - ויאריאל 1, היחס: 1.80
ולנסיה - ויאריאל (1+) 1, היחס: 3.00
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully