וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "מקווה שפציעתו של שחורציאניטיס לא רצינית"

מאמן מכבי ת"א דאג לסנטר שלו שקיבל זריקה ולא צפוי לעבור צילום. עופר ברקוביץ': "לא צריך לשחק מול כיסאות ריקים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אווירה לא נעימה נרשמה הערב (שבת) באולם באשדוד. הקבוצה המקומית הגיעה בכדי לארח את מכבי תל אביב מול יציעים ריקים בגלל המצב הביטחוני, הזרים של אשדוד נבהלו ולא הסכימו לשחק, ורק לאחר שכנוע של ההנהלה התרצו ועלו אל הפרקט. נדמה שכמעט אף אחד באולם באותם רגעים לא ממש רצה במשחק הזה, אך בלית ברירה עלו שתי הקבוצות למשחק שהתברר כחד צדדי, בסיומו הביסה מכבי תל אביב את אשדוד המקומית 78:107.

במכבי תל אביב אמרו השבוע כי הליגה תהווה את ההכנה שלהם לפיינל פור, אבל אם לשפוט לפי הדקות האחרונות של המשחק, הרי שהיא עלולה לפגוע בהם. במצב בו הצהובים כבר הוליכו בבטחה, נפצע סופוקליס שחורציאניטיס לאחר שנחת לא טוב על ברכו, ופונה בעזרת הצוות הרפואי אל מחוץ לקווים, לא לפני ששכב ונאנק מכאבים במשך רגעים ארוכים. בסיום המשחק קיבל השחקן זריקה בברכו, והיווני הצליח לבסוף ללכת בכוחות עצמו. כרגע לא נראה כי יעבור צילום במהלך הלילה. גורם במכבי הביע חשש כשאמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מקווים מאוד שהוא לא סובל מפציעה רצינית כמו פגיעה ברצועות".

גם מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט, התייחס לפציעתו המדאיגה של הסנטר היווני. "הוא עשה סיבוב לברך", אמר בלאט, "ואני מקווה שזה לא רציני. סופו נושא לא מעט עומס על הגוף וכשהוא נופל זה משהו רציני. אני מודאג בהחלט, גם ככה אנחנו מינוס שחקן חשוב אחד, ואנחנו לא יכולים לאבד עוד אחד, למרות שהנדריקס ומצ'באן היו מצוינים. כמו שמילאן שיחק לא רואים כל יום. גם ג'רמי שיחק בצורה אחראית ובוגרת". על המצב בדרום שהוביל לכך שהמשחק היה ללא קהל אמר המאמן: "אנחנו מקווים שהמצב יחזור לקודמו, אנחנו מקווים שהתושבים ידעו שקט וחיים נורמליים".

על המשחק עצמו אמר בלאט: "ניצחנו ב-30 הפרש א אשדוד, שזו קבוצה שלאחרונה עושה שמות לקבוצות האחרות. אחרי שהתעוררנו מהשינה בגלל העיכוב של המשחק שיחקנו יותר טוב". בלאט התייחס גם לעובדה כי יריבת מכבי בפיינל פור, ריאל מדריד (שניצחה הערב את ברצלונה) זוכה ליריבות קשות בהרבה בליגה הספרדית ועשויה להגיע מוכנה מהצהובים ברגע האמת.

"הליגה שלנו היא ליגה טובה", אמר בלאט, "יש כאן קבוצות שביום נתון יכולות לתת משחקים שהם קשים או שונים לנו בסגנון וזו הבעיה שלנו, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה. יש לנו את הניסיון עכשיו ואת היכולת להשתמש במשחקים האלה בצורה נכונה וטובה. הרבה דיברו על זה שאנחנו טיפה פגיעים, אבל לא ניתן לאף אחד לנגוס בנו בקלות, ולא נפסיק לחפש להיות הכי טובים שאפשר".

השחקן המצטיין של הערב היה ללא ספק מילאן מצ'באן, שקלע 25 נקודות ב-100 אחוזים מהשדה. "זה היה משחק קשה מאוד בגלל האולם הריק", אמר מצ'באן בסיום. "כל הסיטואציה הזו קשה מאוד בשבילנו, ועכשיו אני רק מקווה שהפציעה של סופו לא רצינית. אישית אני מרגיש נהדר, אבל מבחינה קבוצתית חשוב לנו לנצח כל משחק ולשמח את האוהדים. זה משחק הכנה חשוב בשבילנו, אבל אנחנו עדיין צריכים לשחק ברצינות בליגה כדי לזכות באליפות ישראל".

טל בורשטיין התייחס אף הוא למצב הלא ברור שהוביל למשחק המוזר שהתרחש הערב: "המצב לא פשוט ולא נעים לצערנו זו חלק מהמציאות. שתי הקבוצות עשו את מה שהן היו צריכות, וזה לא היה קל בלי אווירה". על פציעתו של שחורציאניטיס אמר בורשטיין: "סופו בסדר. הוא גדול וחזק ובריא, אבל ברור שאנחנו מקווים שכולם יישארו בריאים עד סוף העונה. מי כמוני יודע שפציעות הן חלק מהמשחק אבל נקווה להישאר בריאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

"לא היו לנו את האנרגיות הרגילות לשחק"

אכזבה גדולה נרשמה בסיום המשחק הערב באשדוד, ולא רק מתוצאת המשחק. "מה שקרה לפני המשחק השפיע עלינו למרות הפתיחה הטובה", מאר מאמן מכבי אשדוד, עופר ברקוביץ'. "במהלך המשחק ראיתי שאין לנו את האנרגיות הרגילות לשחק. היום הייתה צריכה להיות חגיגה באשדוד, ובמקום זה היה דקת דומייה אחת ארוכה. לא צריך לשחק לעיני כיסאות ריקים. אם הייתה פה אזעקה במהלך המשחק זה לא היה משדר שום דבר טוב, בעיניי זה היה מיותר. במשחק עצמו ברגע שמכבי התעוררה היא היתה עדיפה עלינו בכל תחום".

על המצב החדש שעובר על הקבוצה, שתיאלץ עתה להעתיק את אימוניה למקום אחר בגלל המצב הביטחוני, אמר ברקוביץ': "אנחנו צריכים להתמודד עם דבר חדש, כי הזרים שלנו עוברים לכפר המכביה והאימונים עוברים למרכז. אני מקווה שהחיים יחזרו למסלולם כמה שיותר מהר. עברנו הרבה דברים העונה וזה לא מה שישבור אותנו".

קפטן הקבוצה, מאיר טפירו אמר בסיום: "דיברנו על זה שזה לא אידיאלי בלי הקהל, אבל ברגע שהחליטו שיש משחק אנחנו מחויבים לשחק. הזרים לא הבינו אם המצב מסוכן לקהל, מדוע יש בכלל משחק. הסברנו להם את השיקולים ואני מעריך את זה שהם עלו לשחק, והחליטו להיות חלק. יש פחד, אני גם מפחד, ואין פה גיבורים. זה החיים שלנו. אני מאמין שאם היה קהל, ואנרגיות וכמו שפתחנו המשחק היה מתפתח אחרת. זה מרגיש כמו משחק אימון חסר משמעות. היה מוזר לשחק כך וחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully