וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-הפועל ר"ג: לא חושבים על פלייאוף אמצעי

למרות הסיכוי התיאורטי. המאמן לשחקניו: "ניצחון ייתן פוש אדיר". שן יפתח כמגן ימני. האורחת מתכוננת לליגה הלאומית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* המאזן של הפועל פתח תקוה בבית מול רמת גן מדהים. מתוך 30 משחקים, פתח תקוה ניצחה ב-19. שמונה משחקים הסתיימו בתיקו.

* ההפסד האחרון של פתח תקוה בבית לרמת גן מחזיר אותנו לעונת 1954/5. רמת גן ניצחה 0:2, אבל רובכם לא זוכרים.

* פתח תקוה מגיעה לאחר חמישה ניצחונות בית רצופים - ארבעה בליגה ועוד אחד בגביע.

* ארבעה מתוך חמשת שחקני הקישור של פתח תקוה שיפתחו (לא כולל זגורי) כבשו בארבעת משחקי הבית האחרונים.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

יובל נעים לא מכין הפתעות גדולות לקראת המשחק. המאמן ימשיך לשחק בשיטה שכוללת שלושה קשרים הגנתיים בעלי אופי התקפי (רפי דהן, רועי גורדנה שחוזר מהרחקה ויניב לוזון), כשפביאן סטולר יחזור לעמדת הבלם וישחק לצד גל כהן במקום דניאל אדו, שיירד לספסל. אייל שן תורגל כצפוי כמגן ימני על חשבון איאד חוטבא המורחק. בעקבות הניצחון של סכנין, פתח תקוה תוכל להגדיל את הפער ל-10 נקודות מהקו האדום.

בקבוצה אמרו הערב: "מי היה מאמין ששני מחזורים לסיום העונה יהיה לנו סיכוי, ולו תיאורטי, לפלייאוף האמצעי? זה לא יקרה כנראה, אבל מדהים לראות מה יובל עשה בקבוצה". המאמן שמחזיק בהצעות מקפריסין יחסר גם את עידו אקסברד הפצוע, שלא היה אמור לשחק בכל מקרה. הקשר גיא דיין לא נטל חלק באימון המסכם בטענה שהוא מעוניין לשמור שבת וקיבל את הסכמת המאמן. נעים אמר על כך: "כבר הוכח בעבר ששמירת השבת שמרה עלינו. גיא דיין גר רחוק ואין לי בעיה שינוח". באסיפה המסכמת אמר המאמן: "ניצחון אחד ייתן לנו פוש אדיר. רמת גן לא תפתח רגליים, אם נשחק כמו שאנחנו יודעים – ננצח".

הפועל רמת גן:

ההפסד לאשדוד במחזור שעבר (2:1) הבהיר לאנשי הפועל רמת גן כי העונה הזו אבודה ככל הנראה והקבוצה בדרך הבטוחה אל הליגה השנייה. כעת מדברים במועדון בעיקר על לסיים את העונה בכבוד ולא להתבזות. לקראת המפגש מול האקס, יובל נעים, בקבוצה יחסרו את הקשר הפצוע ג'ונתן אסוס שלא יזכה לשחק נגד הפועל פתח תקוה ממנה הגיע לרמת גן. המאמן ירון הוכנבוים יערוך מספר שינויים בהרכב כאשר יקיר שינה וקרלוס צ'קאנה צפויים לפתוח בקישור האחורי ואילו לירון דיאמנט יפתח כחלוץ בודד בחוד. להוכנבוים מספר התלבטויות כאשר דן רומן, שחר סימנטוב, ציון צמח ועומר בוקסנבוים נמצאים בתמונת ההרכב.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: ישראל זגורי

הדיבורים על העונה הבאה יצרו סביב קשר הנבחרת האולימפית באז שעדיף שישכח אותו. בפעם הראשונה בקריירה שלו, זגורי מוזכר כמועמד לקבוצות הצמרת בליגת העל, מה שמלמד אולי שהעונה הזאת עשתה לזגורי בעיקר טוב. הוא הצליח לפתח את עצמו מבחינה מקצועית, מצא את המקום שלו במגרש והפיק מוסר השכל חשוב מדקל קינן – עדיף לצאת החוצה מאשר להיכלא בכלוב מזהב. סיום העונה יוכיח האם זגורי הוא גם שחקן שמסוגל לקחת קבוצה על הכתפיים. שני המשחקים האחרונים בפלייאוף הם מבחן חשוב עבורו.

הפועל רמת גן: איתי ארקין

ברמת גן קיבלו החלטה עקרונית לתת לארקין את חולצת ההרכב גם בעונה הבאה ולא משנה אם הקבוצה תרד או אפילו תשרוד בנס בליגת העל. כל משחק מעתה ועד סיום העונה יעזור לארקין לצבור עוד נסיון לקראת המשך הקריירה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, אייל שן, פביאן סטולר, גל כהן, עמירן שקלים, רועי גורדנה, רפי דהן, ישראל זגורי, יניב לוזון, גיא דיין, אלון תורג'מן.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, קרלוס צ'קאנה, יקיר שינה (דן רומן), ציון צמח, עומר בוקסנבוים (שחר סימנטוב), דימיטאר טלקיסקי, לירון דיאמנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully