וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו הפתיעה את המוליכה ליל

קבוצת התחתית ניצחה 0:1 ועצרה את הדהירה של המועמדת לאליפות. מארסיי תוכל לצמק לנקודה. 1:2 לפ.ס.ז' על קון

האם היה מוקדם להכתיר את ליל? מוליכת הליגה הצרפתית נעצרה הערב (שבת) דווקא על ידי מונאקו המאכזבת, שניצחה אותה 0:1 ועלתה מעל הקו האדום. מארסיי תוכל לצמק מחר את הפער מליל הראשונה לנקודה אחת בלבד. פריס סן ז'רמן חזרה למאבק על כרטיס לליגת האלופות עם 1:2 על קון.

מונאקו - ליל 0:1

מוליכת הטבלה יצאה לביקור בנסיכות ונעצרה אחרי ארבעה הפסדים רצופים. ליל אמנם ניצחה את מונאקו בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן, אך הפעם ספגה כבר בדקה ה-11 מצ'ו יונג פארק בעקבות טעות קשה של הבלם אדיל ראמי, ובדקה ה-37 איבדה באדום את ז'רביניו. ההגנה של מונאקו ידעה לעשות את העבודה מול ההתקפה הטובה בליגה, ועשתה שירות גדול גם לשכנה מארסיי, שתוכל לצמק את הפער מהפסגה לנקודה.

ברסט - ראן 0:2

האורחים רצו להיצמד אל מארסיי במקום השני בליגה, אבל השלימו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון מול ברסט המידרדרת, שמצידה קטעה רצף של ארבעה הפסדים רצופים. נולן רו (29) וברונו גרוז'י (57) כבשו לברסט, ששמרה על מאזן נקי מהפסדים במשחקי הבית מול ראן.

קון - פריס סן ז'רמן 2:1

הקבוצה של אנטואן קומבוארה, ששוב נעלמה בחלק השני של העונה ויצאה ממאבק האליפות, קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ונותרה במאבק על כרטיס לליגת האלופות. קון נלחמת על חייה בתחתית, אבל מול פ.ס.ז' היא בדרך כלל מתבטלת וכך היה גם הפעם. כריסטוף ז'אלה (13) וקלמון שאנטום (69) כבשו את השערים, רומן המומה צימק בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

אוקזר - סנט אטיין 2:2
לאוקזר: דניס אולייש (43), דריוש דודקה (80 בפנדל). לסנט אטיין: עמנואל ריבייר (26), פייר אובמייאנג (70)

לוריין - סושו 1:1
ללוריין: ז'רמי מורל (35). לסושו: בוקארי דראמה (25)

ולנסיין - נאנסי 1:1
לוולנסיין: גרגורי פוז'ול (43). לנאנסי: מראמה והירואה (90)

בורדו - ארל-אביניון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully