וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א הביסה את מכבי אשדוד 78:107

זרי אשדוד סירבו לשחק בגלל המצב הביטחוני אך התרצו והובסו יחד עם קבוצתם 78:107 בידי מכבי ת"א. שחורציאניטיס נפצע

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יציעים ריקים במשחק בין מכבי אשדוד למכבי תל אביב. קובי אליהו
למי זה טוב? היציעים הריקים באשדוד/קובי אליהו

נתחיל אולי מהשורה התחתונה: מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) על מכבי אשדוד 78:107 בפתיחת המחזור ה-25, אבל כמה חבל שככה צריך להיראות משחק בליגת העל בכדורסל. מספר שעות לפני קיומו של המשחק כבר הודיעה מנהלת ליגת העל כי המשחק צפוי להתקיים ללא קהל, וזאת בשל המצב הביטחוני הרגיש בדרום, והאיום מכיוון עזה. אם זה לא הספיק, הרי שכ-40 דקות לפני תחילתו של המשחק, הודיעו הזרים של אשדוד כי הם לא מרגישים בטוחים מספיק, סירבו לעלות לפרקט ועזבו את האולם. רק לאחר שהנהלת הקבוצה עצרה את השחקנים ודיברה אל ליבם, הסכימו לבסוף להופיע, והמשחק התקיים באיחור של רבע שעה.

אלא שכאמור, קשה להבין מה החשיבות הספורטיבית של משחק, אם אוהדים אינם יכולים להגיע אליו. אוהדי אשדוד לדוגמא היו בוודאי שמחים לראות את קבוצתם דורסת א תמכבי בדקות הפתיחה, ועולה ליתרון 12 בזכות יכולת טובה של צמד הג'ושים- דאנקן וקרטר. הצהובים החלו להיכנס למשחק אט אט, וברבע השלישי הגיעה הבריחה הקבועה, כשמילאן מצ'באן מקבל הרבה קרדיט מדיוויד בלאט ומחזיר בגדול, כשהוא פשוט לא מחטיא. האורחים טסו ליתרון 14 עמוק ברבע האחרון, ורק פציעתו של שחורציאניטיס לקראת הסיום פגעה מעט בערב הנינוח שעבר על קבוצתו של בלאט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מהלך המשחק

למרות כל הבלגן שאפף את פתיחת המשחק, אשדוד עלתה מצויין ובזכות יכולת נהדרת של ג'וש דאנקן החלה לברוח. שחורציאניטיס זעם על כך שלא נשרקה לזכותו עבירה, התלונן בפני השופטים וספג עבירה טכנית, בעוד המארחים עלו ל-4:14. מכבי הלכה אל ג'רמי פארגו שהריץ טוב את המתפרצות, אבל מנגד נכנס ג'וש קרטר לעניינים וקבע 12:23. אידסון החזיר בשלשה, ומצ'באן צימק ל-28:21 בסיום הרבע הראשון. מכבי רצה עם בורשטיין ומצ'באן, אבל אשודד הגיבה ב-0:7 עם כניסתו של מרטין ועלתה ל-9. בלו ופארגו תפרו שלשות פנויות, אשדוד איבדה גובה ושלשה נוספת של בלו נתנה יתרון ראשון לאורחים, 40:42. דאנקן ולפאייט העירו מעט את המארחים, אבל גם זה לא עזר לאשדוד שירדה בפיגור 52:46 בסיום המחצית הראשונה.

המצב המנומנם של שחקני אשדוד נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, כששחורציאניטיס ואליהו מריצים את האורחים ליתרון 51:64. טפירו הגיע סוף סוף למשחק וצלף שלשה פנויה שצימקה מעט את הפער, אבל הנדריקס, מצ'באן ואליהו המשיכו לעשות צרות בצבע, וקליעות עונשין של בורשטיין קבעו 64:78 בסיום הרבע השלישי. אשדוד עשתה קולות של חזרה בפתיחת הרבע האחרון, עם שלשה של ג'וש קרטר שכבר צימקה ל-10 בלבד, אבל פארגו לחץ על הדוושה ושוב הקפיץ ל-74:94. דווקא אז הגיע רגע מפחיד עבור מכבי, כשראתה את שחורציאניטיס נוחת לא טוב על אחת מרגליו, ושוכב פצוע דקות ארוכות על הפרקט. עד לסיום המשיכו הצהובים להגדיל את היתרון, בעוד אשדוד נותנת לשחקני הספסל שלה קצת דקות משחק.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: מילאן מצ'באן 25 (10 מ-10 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, ג'רמי פארגו 16 ו-9 אסיסטים, סופוקוליס שחורציאניטיס 15 ו-6 ריבאונדים, טל בורשטיין 13 ו-4 אסיסטים, צ'אק אידסון 11 ו-7 אסיסטים, ליאור אליהו 10 ו-7 ריבאונדים, דיוויד בלו 8 ו-9 ריבאונדים, ריצ'ארד הנדריקס 7 ו-6 ריבאונדים, גיא פניני 2.

קלעו למכבי אשדוד: ג'וש דאנקן 20 (6 מ-10 מהשדה) ו-5 איבודים, מאיר טפירו 14, 5 איבודים ו-4 אסיסטים, ג'וש קרטר 12 ו-5 ריבאונדים, לורנזו גורדון ויאן מרטין 8 נקודות כל אחד, ניב ברקוביץ' ואוליבר לפאייט (4 אסיסטים) 7 נקודות כל אחד, אור איתן 2, ברק חדד ויוני דרעי שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully