וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון

שערים של יאיא פטי (4) וחאמד גנאים (42) סידרו לשלומי דורה ניצחון בבכורה על הקווים ועלייה מעל האדום על חשבון היריבה

הקלישאה עבדה - משנה מאמן, משנה מזל. חמישה ימים אחרי תצוגת הנפל בקרית אליעזר והתפטרותו של סלובודאן דראפיץ', בני סכנין גברה 0:2 על הפועל אשקלון במשחק העונה בתחתית. המאמן החדש, הרביעי העונה, שלומי דורה, לא עשה שינויים גדולים בהרכב או במערך, אבל קיבל תצוגה מלאת לב, נשמה והתלהבות מהשחקנים שלו בדיוק ברגע האמת. בעקבות הניצחון, סכנין חלפשה על פני אשקלון ועלתה למקום ה-14.

הקבוצה של אלי מחפוד לא הצליחה לייצר מומנטום אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים בשבוע שעבר וכרגע נראה שתצטרך להתארח שוב בסכנין גם בפלייאוף התחתון. הבשורה היחידה שיכולה מעט לנחם את מחפוד היא חזרתו של סרג' איילי למגרשים אחרי תקופה ארוכה. קבוצת התחתית מאשקלון, שמתקשה מאוד בכל הקשור לכיבוש שערים, זקוקה לכל חיזוק על מנת לשרוד בליגת העל.

פתיחת המשחק הייתה זוערת. כבר בדקה הרביעית העלה נסטיה צ'ה כדור חופשי ופטי נגח פנימה. 0:1 חשוב לסכנין. אשקלון הייתה קרובה לשוויון בדקה ה-19 כשעבאס שלח כדור חופשי מסוכן ליד הקורה. דקה לאחר מכן המחליף גיטא הגיע למצב מצוין בסיום התקפה מתפרצת, אבל בעט החוצה. שלוש דקות להפסקה עלתה סכנין ל-0:2. כיאל הגביה מימין, הגנת אשקלון הרחיקה רע וחאמד גנאים כבש מקרוב.

סכנין המשיכה בשליטה במחצית השנייה, כשמנגד גיטא מצא את המשקוף בדקה ה-64. אחמד קאסום המצוין עוד היה קרוב לשער השלישי בדקה ה-70, אבל שלומי דורה בהחלט יסתפק ב-0:2 החשוב.

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאיילה, עידן ויצמן, נסטיה צ'ה (לירן כהן, 85), חאמד גנאים, אחמד קאסום, קוסטדין אזורוב (עובדה זבידאת, 75).

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, רביד גזל, דרקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול (נפצע - אושרי גיטא, 18), סואד פילקוביץ' (אור עלאווה, 59), אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה (סרג' איילי, 70), איליה יברויאן, אריק גאוו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully