וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים גברה 0:2 על הפועל עכו

שערים של טל (7) ומויאל (73) השכיחו את ההפסד באשקלון והקפיצו את הבית"רים למקום ה-10, בדרך לפלייאוף האמצעי

שבוע אחרי ההשפלה באשקלון, חזרה הערב (שבת) בית"ר ירושלים לחייך עם ניצחון ביתי יקר 0:2 על הפועל עכו. מעבר לחשיבות המוראלית של החזרה למסלול הניצחונות לאחר התצוגה החלשה מול קבוצת התחתית, הקפיצו שלוש הנקודות את בית"ר למקום העשירי, על חשבונה של הפועל באר שבע שהפסידה 2:1 למכבי נתניה. במצב הנוכחי יספיק לקבוצה של רוני לוי ניצחון חוץ על קרית שמונה במחזור הבא כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף האמצעי, וגם תיקו יספיק לה במידה ובאר שבע לא תנצח את מכבי תל אביב בלומפילד.

שחקני בית"ר ירושלים עם שלט נגד הגזענות. מגד גוזני
מנסים להילחם בגזענות. שחקני בית"ר/מגד גוזני

המקומיים עלו במערך התקפי במטרה למצוא ניצחון ביתי שלישי ברציפות, כשאל עמית בן שושן ומשה בן לולו שב והצטרף סמואל יבואה בחוד. אבירם ברוכיאן שמתח שריר בחימום נותר בסופו של דבר מחוץ לסגל, אבל גם בלעדיו הבית"רים הסתדרו כשמבצע אישי של קובי מויאל בדקה השביעית הסתיים בנגיחה מצוינת של עידן טל שנתנה להם יתרון מוקדם.

עכו, שלא איבדה את התקווה להשיג את המקום השישי והכרטיס לפלייאוף העליון, התקשתה להיכנס למשחק ומיעטה לסכן את שערו של אריאל הרוש במחצית הראשונה. במחצית השנייה אלי כהן אף הוציא את לואיס זומא וחוליית החוד של האורחים הפכה למסוכנת עוד פחות, לפני שבדקה ה-73 מויאל השלים משחק מצוין עם שער נאה אחרי בישול של המחליף סטיבן כהן.

מהלך המשחק

דקה 5 - עידן טל עצר את הכדור בתוך הרחבה בעזרת ידו, חיים יעקב התעלם, ורועי דיין שהשתלט על הכדור החמיץ מחמישה מטרים.

דקה 7 - גול! פריצה מצוינת של קובי מויאל באגף ימין הסתיימה בהרמה לראשו של עידן טל, שהתרומם נהדר ונגח לקורה ופנימה - 0:1 לבית"ר.

דקה 12 - מויאל הגביה הפעם כדור חופשי ומצא את סמואל יבואה, שנגח מעל המשקוף.

דקה 15 - עכו רשמה ניסיון ראשון כשניקולאס פלצ'וק בעט מ-20 מטר הישר לידיו של אריאל הרוש.

דקה 17 - יבואה השאיר מאחור את גבע ברקאי ונשאר באחד על אחד מול דודו גורש, אבל בעט חלש החוצה.

דקה 40 - אחרי דקות חלשות של שתי הקבוצות, ניסתה עכו את מזלה בבעיטה חופשית של מהראן רדי שהגיעה דווקא לראשו של מויאל, שנגח לאחור מעל המשקוף של הרוש.

דקה 43 - אלי דסה קיבל כדור עומק ממשה בן לולו, פרץ לרחבה ואיתר את עידן טל שהיה פנוי בקצה הרחבה מצד שמאל, אבל הפעם דודו גורש הדף את הבעיטה של הקשר הוותיק.

דקה 62 - בעיטה יומרנית של דן איינבינדר מהאוויר הגיעה למשה בן לולו בתוך הרחבה, והחלוץ הפגיז מהאוויר כדור חזק שנהדף היטב על ידי הרוש.

דקה 73 - גול! ארבע דקות אחרי שעלה כמחליף, בישל סטיבן כהן לקובי מויאל את השני, אחרי שהקשר דהר מאגף שמאל למרכז ושחרר בעיטה מדויקת לפינה מ-18 מטר לרשת - 0:2 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (ליאור ראובן 87), כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, עידן טל (שי חדד 59), קובי מויאל, דן איינבינדר, עמית בן שושן, סמואל יבואה, משה בן לולו (סטיבן כהן 69).

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, גבע ברקאי (דימקאו פידליס 46), איציק כהן, רועי לוי, בן בנימין, מהראן ראדי, מוחמד כליבאת (אלכסנדר זהבי 69), ניקולאס פלצ'וק, לואיס זומא (שגיב כהן 57), רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully