וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלסטון: ינקוביץ' תפגוש את ווזניאקי בחצי הגמר

הסרבית לא התקשתה להדיח את מקהייל האמריקאית 2:6, 0:6 ותנסה להמשיך מול הדנית. שואי פנג ו-וסנינה העפילו וייפגשו

הושלמה תמונת העולות לרבע גמר טורניר צ'רלסטון, ארצות הברית (פרסים בסך 721 אלף דולר), שפתח רשמית את עונת החימר. קרוליין ווזניאקי, ילנה ינקוביץ', שואי פנג ואלנה וסנינה הן ארבע הטניסאיות שיתחרו על הזכייה בטורניר, בו זכתה בשנה שעברה סמנטה סטוסור.

את משחקי הלילה פתחה המדורגת 1 בעולם קרוליין ווזניאקי, שממשיכה לעשות חיל בטורניר. הדנית עלתה לחצי הגמר אחרי שניצחה את הבלגית ינינה וויקמאייר 6:4, 4:6, 4:6 במשחק שנמשך שעתיים ו-22 דקות. עבור הדנית זה היה הניצחון השני בקריירה על וויקמאייר (23 בעולם), שגנבה את המערכה הראשונה, אבל נכנעה לארבע שבירות בשתי המערכות הבאות.

ווזניאקי תפגוש בשלב הבא את ינקוביץ', שחושקת במקום הראשון בעולם ובינתיים ממש לא התקשתה מול כריסטינה מקהייל האמריקאית (97 בעולם) 2:6, 0:6 תוך שעה ו-22 דקות. הטניסאית הסרבית, שנעצרה ברבע הגמר בטורניר מיאמי, שברה לא פחות מחמש פעמים את ההגשות של יריבתה ודהרה לשלב ארבע האחרונות.

בחצי הגמר השני ייפגשו פנג הסינית ו-וסנינה הרוסיה. פנג, שמדורגת 11 בטורניר ו-30 בעולם, אמנם פיגרה 6:2 בסוף המערכה הראשונה נגד סניה מירזה, אבל התעשתה בהמשך וזכתה בשתי המערכות הבאות (2:6, 2:6) כדי להשלים את העבודה. מולה תתייצב הרוסיה, שגברה על יוליה גרגס, שהדיחה את שחר פאר, אבל הלילה נכנעה למדורגת 56 בעולם, שניצחה 6:2, 2:6, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully