וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "נבחרת אנגליה זה קרקס"

שחקנה לשעבר של הנבחרת תוקף את קאפלו על האופן שבו הועבר סרט הקפטן לטרי: "פרגוסון היה מטפל בנושא הזה אחרת"

זה ברור שהרוחות בנבחרת אנגליה עם החזרתו של סרט הקפטן לג'ון טרי טרם נרגעו. מי שמצטרף לחגיגה הוא גארי נוויל, ששיחק בעבר בנבחרת ולכן מרגיש מאוד משוחרר להגיד את מה שעל ליבו על המהלך של פאביו קפאלו וכועס על כך שהמאמן האיטלקי לא סיפר קודם לכן לריו פרדיננד, חברו לשעבר ביונייטד, כי הוא הולך לקראת המהלך הזה, לפני שהנושא הודלף לתקשורת.

נוויל, שפרש ממשחק בחודש ינואר, מאמין שאלכס פרגוסון היה מטפל בנושא הזה בצורה אחרת לחלוטין. "זה לא התנהל בצורה הכי טובה", אמר נוויל בראיון ל'מירור'. "כולם מקבלים את זה, זה ברור. אי אפשר להסתיר את זה. ביונייטד היה לנו מנג'ר שטיפל בנו ודיבר איתנו כל הזמן, ולכן זה היה נראה חריג יותר ממה שנושא כזה אמור להיות".

נוויל החל לתקוף את קאפלו, וסיפר: "זה נראה לא רגיל ומוזר שקאפלו, אדם עם ניסיון רב, אמר אחרי המשחק נגד דנמרק שהוא הבין בסופו של דבר את החשיבות של קפטן בנבחרת, אבל אז בשבועות שלאחר מכן הוא התעסק בזה בדרך שהוא טיפל. אני חושב שזה מיותר ולא הכרחי. למנג'ר יש את כל הזכות להחליט מי יהיה הקפטן, אבל זה לא העניין. העניין הוא הדרך שהתהליך התנהל והעובדה שזה יצר בעיה שקאפלו לא היה צריך לייצר. מאמן מנוסה צריך לדעת שזה יגרום בתקשורת לסיפור בלתי נחוץ, אבל לפעמים דברים מוזרים מתרחשים בנבחרת אנגליה".

נוויל סיפר כי פרדיננד כנראה נפגע מהמהלך. "ריו קיבל את זה בכבוד רב. לא דיברתי איתו על כך", אמר נוויל. "אבל אני מנחש שהוא לא היה שמח מכך. אני לא הייתי שמח אם הייתי אחד השחקנים בסגל הנבחרת. זה יוצר השפעה. אם הנושא הזה הודלף בכוונה, זה משהו בלתי נסלח. אם זה הועבר בצורה אחרת, אז זו רשלנות. אתה קודם כל מדבר עם השחקן, וזה משהו שאסור שיקרה בקבוצה".

ואז עבר נוויל לתת דוגמה אישית מהקריירה שלו. "המנג'ר ואני ידענו על הפרישה שלי כמה שבועות לפני ההודעה, אבל לא הייתה סכנה לרגע שזה ידלוף. הוא המנג'ר שלי ואני יודע מה קורה. דיברתי איתו והוא ידע שזה מגיע. כמה שחקנים אחרים ידעו את זה, אבל אתה יודע היטב שזה לא ייצא, וזה טופל בצורה הכי טובה. אבל נבחרת אנגליה אחרת, זה קרקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully