וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד - הפועל חיפה: גם באשדוד ישחקו ללא קהל

המצב בדרום גרם להחלטה למנוע את כניסת האוהדים למגרש בעיר הנמל (ש', 19:00). הקבוצה של שירזי חולמת גבוה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* לפני 10 שנים, ב-17.3.2001 השיגה הפועל חיפה את ניצחון הליגה האחרון שלה באשדוד, 0:2 באצטדיון הי"א. מאז ניצחה אשדוד בארבעה משחקים ומשחק נוסף הסתיים בתיקו.

* שתי הקבוצות כבשו העונה 35 שערי ליגה.

* משה אוחיון הוא מלך השערים של אשדוד עם 14 כיבושים והוא גם הטבח הראשי של הקבוצה עם שישה בישולים.

* מתוך חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה, הפסידה הפועל חיפה משחק אחד בטדי וניצחה שלוש פעמים.

* באותם הניצחונות כבש עדן בן בסט שלושה מחמשת השערים.

* הקבוצה האדומה מהכרמל לא הצליחה לחבר שני ניצחונות ברציפות מאז המחזור ה-14.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

במועדון מייחסים חשיבות רבה ביותר למשחק, והיו כאלה שאף כינו את ההתמודדות "משחק העונה". בקבוצה מאמינים שאפשר (בסיטואציה מסויימת של שני ניצחונות) להתברג בפלייאוף האמצעי ולהימנע מקרבות תחתית שעשויים להסתיים רע. הבעלים ג'קי בן זקן נרתם אף הוא למאמץ והודיע כי הכניסה למשחק תהיה חופשית וזאת כדי להביע את תודתו לאוהדים שליוו את הקבוצה בתקופה האחרונה, אך כאמור בשל המצב הוחלט ברגע האחרון שלא לאפשר כניסת קהל למגרש.

בחלק המקצועי צפויים ג'ון גרגורי ואיציק עובדיה לערוך שני שינויים בהרכב לעומת השבוע שעבר. הבלם אפה אמברוז, שאיחר לחזור ממשחק נבחרתו מניגריה והחמיץ את הפועל רמת גן, אמור לפתוח בהרכב על חשבון ישראל ראש, כשהבלם ניסו קפילוטו, שאינו כשיר לגמרי עקב מתיחה בשריר הירך האחורי, צפוי לפתוח גם במרכז ההגנה. הקשר רחמים צ'קול צפוי לפתוח בקישור האחורי במקום סטפן קינגווה. שוער המשנה אופיר מרציאנו ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות, ועידן שריקי שוב יפתח לצידו של דמיטאר מקרייב בהתקפה.

הפועל חיפה:

למרות שהבטיחה את מקומה בפלייאוף האמצעי עם הניצחון על סכנין, בקבוצה של ניצן שירזי לא רוצים לעצור כאן. במהלך השבוע טפטף הצוות המקצועי לשחקנים על חשיבות המשחק ועל האפשרות להגיע לפלייאוף העליון שייחשב כהצלחה גדולה. "כולם רוצים להגיע לפלייאוף העליון", אמר שירזי לשחקניו באסיפה. "שאף אחד בטעות לא יחשוב שהעונה נגמרה. יש לנו מטרה חשובה והיא הפלייאוף העליון, אי אפשר עדיין לחשוב כבר על סיום העונה, יש הרבה עבודה".

הקשר יוסי דורה, שנעדר עקב צבירת תשעה כרטיסים צהובים מול סכנין, ישוב להרכב על חשבון גולן חרמון או רן אבוקרט. שירזי מתלבט האם להסיט בחזרה את ראש למרכז ההגנה או להמשיך עם הקשר/בלם במרכז השדה, כאשר במצב זה אבוקרט יפנה מקום לדורה. עוד מתלבט המאמן בין אמיר אבו ניל לסאשה סטויאנוביץ' בחוד.

יעמדו למבחן

מ.ס אשדוד: דימיטאר מקרייב

החלוץ הבולגרי כבר התחיל לארוז מזוודות בינואר והיה בטוח שהוא בדרכו לרוסיה. פציעה בארובת העין ומשא ומתן כספי שלא עלה יפה טירפדו את העברתו, ובינתיים הוא נשאר. עד כה תרם הבולגרי רק חמישה שערים בליגה ונותרו לו שבעה מחזורים עד סיום העונה כדי לשפר את מאזנו ואולי לגרום לקבוצות בחו"ל לחזר אחריו שוב גם בקיץ הקרוב.

הפועל חיפה: חנן ממן

בקבוצה מבינים כי לאור המצב של אשדוד בליגה היא תעשה ככל שביכולתה למנוע מעדן בן בסט לכבוש. בכל פעם העונה שבן בסט לא נתן הופעה טובה, התגלה ממן כווינר. מול אשדוד, חיפה צריכה עוד ג'וקר ליד החלוץ המצטיין, ואם הקשר ימשיך בכושר הטוב שלו, הפועל חיפה תצא ככל הנראה נשכרת.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, אפא אמברוז (ישראל ראש), ניסו קפילוטו, אורי מגבו, ניר ביטון, רחמים צ'קול, משה אוחיון, עמנואל סארקי, עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון (רן אבוקרט), אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, חנן ממן, אסי בלדוט, סאשה סטויאנוביץ' (אמיר אבו ניל), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully