וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "ההכנה לפיינל פור זו הליגה"

מכבי ת"א מוכנה לאשדוד (ש', 20:40, 5+ לייב), המאמן מסביר את החשיבות. בשל המצב בדרום המשחק ייערך ללא קהל

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פחות מיממה לאחר שנודע את מי היא תפגוש בפיינל פור של היורוליג, המשיכה היום (שישי) מכבי תל אביב בהכנותיה לקראת משחק הליגה שלה במסגרת המחזור ה-25 מול מכבי אשדוד, (שבת, 20:40, שידור ישיר בספורט 5 + לייב), שייערך ללא קהל בשל המצב בטחוני.

במכבי זוכרים היטב את התצוגה הפושרת מאוד שלהם ביום ראשון האחרון נגד מכבי חיפה ביד אליהו, שכמעט וגרמה להם להפסד, ועשו ככל שביכולתם כדי לא להיקלע למאבק של השניות האחרונות, כפי שקרה להם במשחק נגד הירוקים.

בלאט: "הייתי מאוד מודאג"

תחילה התייחס המאמן דיוויד בלאט ליריבה של מכבי תל אביב בחצי גמר הפיינל פור, ריאל מדריד, שגברה אמש (חמישי) על ולנסיה במשחק החמישי של סדרת חצי גמר ההצלבה ברבע הגמר. "היה משחק טיפוסי לשלב זה בפלייאוף, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד ומי שהיה צריך לנצח, ניצח. ריאל הייתה הפייבוריטית והיה לה את יתרון הביתיות. אני חושב שריאל היא קבוצה חזקה, עמוקה וכשרונית ובוודאי עם יותר יומרות וציפיות כי זו אחת הקבוצות העשירות והחזקות ביותר".

לקראת העתיד אמר: "בהחלט נלמד אותם טוב יותר, וגם נצפה בשחקנים שלא השתתפו במשחק נגד ולנסיה. אנחנו נכנסים לפיינל פור בידיעה שזו לא משוכה קלה".

לאחר מכן נשאל בלאט לגבי תחושותיו לאחר היוודע תוצאות החלטת הנהלת היורוליג והקדמת משחק הגמר. "הרגשתי שמחה וגם רווחה", אמר בלאט, "כי באופן אישי הייתי מאוד מודאג, למרות שיש לי אמונה מלאה בהנהלה שלנו להזיז ולסדר דברים. אני דווקא פחדתי מהצד של הגורמים שמאחורי היורוליג שאולי לא היו רואים לנכון לבוא לקראתנו, אבל הרבה גורמים החליטו שזה הדבר הנכון והמוצדק לעשות ואני שמח שיצא טוב".

על המשחק הצפוי מול אשדוד, אמר בלאט: "נתנו לשחקנים יומיים חופש אחרי המשחק מול חיפה, וערכנו שלושה אימונים טובים. יש בעייתיות עם זה שאנחנו מתאמנים רק עם 11 שחקנים, זה לא פשוט להתאמן ברמות הגבוהות עם סגל כזה ואנחנו צריכים לעשות משהו בנידון וזה כבר דובר. אבל ההכנה לפני אשדוד טובה יותר מאשר ההכנה לפני חיפה שהייתה בקושי של חצי יום. השחקנים מבינים שההכנה שלנו לפיינל פור האירופי זה המשחקים שנותרו בליגה ואין לנו ברירה חוץ מלהשתמש ולנצל את המשחקים האלה שלא קובעים שום דבר מבחינת הפיינל הפור הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שארפ: "לשחק כמו נגד קאחה לבוראל"

הקפטן דרק שארפ אמר: "כולם חייבים להמשיך להיות מאוד מפוקסים בשבועות הקרובים, צריך לקחת את הדברים ברצינות ואני מקווה שנשחק בעתיד כמו ששיחקנו נגד קאחה לבוראל".

על ההרגשה שלו ושל השחקנים בעקבות חוסר הוודאות לגבי החלטת היורוליג עד יום רביעי, אמר שארפ: "הבחורים לא ידעו ממש מה קורה אז לא היינו מודאגים. זה לא הפתיע אותנו, ושמעון וההנהלה עשו את העבודה. אבל אנחנו לא הרגשנו הרבה מזה אז זה היה טוב".

שארפ אף התייחס למשחק הקבוצה מול אשדוד, ואמר: "אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב מאיך ששחקנו נגד מכבי חיפה, הבחורים לא היו מרוכזים מפוקסים ואנחנו חייבים להיות מוכנים למשחק נגד אשדוד, נתייחס אחרת למשחק".

במכבי אשדוד לא מתכוונים להוות תפאורה למכבי תל אביב והמאמן עופר ברקוביץ' הכין את שחקניו תוך כדי שהוא מחדיר בהם מוטיבציה ואמונה שניתן לנצח. הקבוצה מגיעה עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, כשארבעת הזרים, ג'וש דאנקן, ג'וש קארטר, לורנזו גורדון ואוליבר לפאייט נמצאים בכושר מצוין. באשדוד דיברו השבוע כי יקוו ששחקני מכבי תל אביב התרכזו במהלך השבוע בשאלת ההופעה לפיינל פור ופחות יתרכזו במשחק וימשיכו את היכולת מהניצחון הצמוד על מכבי חיפה. המנהל המקצועי שי האוזמן יפספס את המשחק לאחר ששוהה במחנה הקדם דראפט בפורטסמות', ארצות הברית, שם בוחן מועמדים לעונה הבאה.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully