וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני יהודה: איפה הראש של השחקנים?

אלי גוטמן ערך אסיפה לאדומים: "לא רוצה לשמוע יותר על מעברים לחו"ל, קחו דוגמה משהר ותמוז". האחים צעירי יפתחו אצל האורחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בן שהר כבש 13 מ-14 השערים שלו העונה במחצית השנייה.

* שהר, טוטו תמוז וערן זהבי כבשו יחדיו 39 שערים העונה מתוך ה-63 של הפועל בכל המסגרות, כשזהבי גם מבשל 11.

* 20 עונות! לא ניצחה בני יהודה במשחק חוץ בליגה את הפועל תל אביב. בפעם האחרונה שזה קרה, במחזור ה-11 בעונת 1991/2, הזהובים נעזרו בשערים של אלון מזרחי, מוטי איוניר ודוד אמסלם בדרך ל-1:3. חזי שירזי הבקיע לזכות האדומים.

* הניצחון האחרון של בני יהודה על הפועל תל אביב היה בינואר 2009 אז הביסו הזהובים 0:3 את האדומים במשחק בית.

* מחר צפויים לירוי ובן צעירי לפתוח ביחד בהרכב בני יהודה. הפעם האחרונה בה שיחקו שני אחים בהרכב הזהובים הייתה בעונת 1998/9, כאשר האחים אלפיה, יוסי וארז, שיתפו יחד פעולה בהרכב הקבוצה.

* פדרו גלבאן כבש 14 מתוך 30 השערים של בני יהודה, 46 אחוז מסך הכיבושים של הקבוצה.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם לקראת מחר, אולם עוד לפניו ערך אלי גוטמן אסיפה בה התייחס להרגשה שהראש של חלק מהשחקנים כלל לא נמצא במאבק האליפות, אלא בהעברות לאירופה. "אני לא רוצה לשמוע יותר על מעברים של שחקן כזה או אחר לחו"ל. תתרכזו אך ורק בליגה", אמר גוטמן, "אתם צריכים ללמוד מבן שהר וטוטו תמוז, שמגיעים רעבים לכל משחק כי הם עדיין לא זכו באליפות עם הפועל. ככה כולם צריכים להיראות".

הפועל תל אביב תחסר מחר את וינסנט אניימה, דני בונדר ודיי בן דיין, שמהווים יותר ממחצית מחוליית ההגנה שלה. אחרי שאתמול גוטמן תפקד את אלרואי כהן בעמדת המגן הימני, נראה שהוא ויתר על הרעיון הזה ועמרי קנדה יפתח באגף הימני. איתמר ניצן וגל שיש ימשיכו על חשבונם של אניימה ובן דיין. אגב בונדר, המגן עבר היום בדיקת אולטרסאונד בה התברר שהוא זקוק לכ-10 ימי מנוחה. שי אבוטבול וערן זהבי, שהיו מושעים בשבוע שעבר, יחזרו להרכב על חשבון סלים טועמה ואלרואי כהן.

בני יהודה:

בבני יהודה מייחסים חשיבות רבה ביותר לצמד המשחקים שנותרו לקבוצה עד לסיום הליגה הסדירה והמטרה שהוצבה היא להשיג לפחות ארבע נקודות כדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. המאמן דרור קשטן יחסר מחר את פיני בלילי ועוז ראלי המוצהבים וכן את חסן אבו זייד שסובל ממתיחה בשריר התאומים וברגישות בשריר הירך האחורי. הבלם איבן גארידו נותח השבוע בשנית בקרסולו הפגוע כדי לנסות ולאתר את מקור הכאבים ובשלב זה נראה שהוא סיים את העונה ולא יחזור לשחק עד לתחילת אימוני העונה הבאה.

גם היום תירגל קשטן את אותו הרכב שהריץ אמש כאשר בן צעירי צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הבוגרים ויפתח בחוליית הקישור לצד אחיו לירוי והליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס. הסרבי הצעיר ננאד מרינקוביץ' יתופקד כחלוץ בודד, כאשר מאחוריו ישחקו שלו מנשה ומלך שערי הקבוצה פדרו גלבאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: ערן זהבי

אחרי שבועיים מעט סוערים שכללו את פרשת הנבחרת ולאחרונה גם ציטוטים שהופיעו בשמו בפורטוגל ולפיהם הוא סגר בספורטינג ליסבון, זהבי יהיה חייב להראות שהוא עדיין מרוכז במשימות שנותרו להפועל תל אביב העונה. למרות כמות השערים המרשימה של שהר ותמוז, זהבי היה השחקן הבולט של האדומים העונה ואם הראש שלו לא יהיה במתחם חודורוב ובבלומפילד, הקבוצה תתקשה להתמודד על זכייה שנייה ברציפות באליפות בפעם הראשונה מאז קום המדינה.

בני יהודה: לירוי צעירי

צעירי הפך בחודשים האחרונים לחוליה חשובה במערך של קשטן. מחר, חוץ מלהיות חונך לאחיו הצעיר בן שיפתח לצידו, יצטרך צעירי לשחק עם הרבה אחריות ומשמעת טקטית כדי להתמודד מול הקישור החזק של האדומים. צעירי יצטרך לחשוב קודם כל הגנה וגם לתזמן בזהירות את היציאות שלו קדימה לתמיכה בהתקפה, כדי לא לחשוף את הזהובים למתפרצות הקטלניות של היריבה.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: איתמר ניצן, עמרי קנדה, מריו פצ'אלקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, טוטו תמוז, בן שהר.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, בן צעירי, פדרו גלבאן, שלו מנשה, ננאד מרינקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully