וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט: "הקהל קורא לכיוון רוז M-V-P בצדק"

קווין גארנט החמיא לרכז הבולס שכיכב נגד בוסטון. נואה: "אם זו לא החותמת על כך שמגיע לו התואר, אני לא יודע מה עוד צריך"

30 נקודות ו-8 אסיסטים. דרק רוז כבר רשם מספרים גבוהים יותר בקריירה המקצוענית הקצרה שלו, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) הוא צירף לנתונים הללו גם את הובלת שיקגו לניצחון 81:97 על בוסטון ולהתקרבות מרחק נגיעה מהבטחת המקום הראשון במזרח.

"אם המשחק הזה לא שם את החותמת שדרק צריך להיות ה-MVP, אני לא מבין מה עוד צריך לעשות", אמר ז'ואקים נואה וקווין גארנט החמיא ליריבו: "כשהקהל קורא M-V-P לכיוונו של דרק זה לא סתם. המשחק שלו מדבר בעד עצמו".

אבל רוז לא רצה לדבר על עצמו והוא בחר להחמיא ללואול דנג, שהיה שם נגד פיינליסטית העונה שעברה עם 23 נקודות. "לואול הוא השחקן הכי קונסיסטני בקבוצה", אמר הרכז, "הוא עושה הגנה, נותן הכל, הוא פשוט משחק בקשיחות. העונה אני נותן לו את תואר ה-MVP".

מלבד שלב המחמאות, הייתה התייחסות גם למשחק בו הבולס הצהירו כוונות לקראת הפלייאוף המתקרב. "תמיד אמרתי שנתחרה בקבוצות הטובות בליגה", אמר רוז, "כבר במחנה האימון ובתחילת העונה הרגשתי שאנחנו מוכנים להתמודד. ראיתי מה קורה עם הקבוצה - החבר'ה היו מרוכזים והגיעו מאוד רעבים לנצח".

בבוסטון רייג'ון רונדו המאוכזב אמר: "זאת הקבוצה שכנראה נפגוש בגמר המזרח או שנצטרך לעבור מתישהו. אני מקווה שהמשחק הזה היה צלצול השכמה כי אחרת לא נגיע רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully