וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה וילאש בואש לא חושב על אינטר. בינתיים

המאמן הפורטוגלי הסנסציוני הגיב לשמועות על מעבר למילאנו בקיץ: "לא אדבר על העתיד שלי וכרגע הוא נמצא בפורטו"

איזה שבוע חלומי עבר על פורטו. בסוף השבוע זכתה הקבוצה באליפות ה-25 בפורטוגל ואמש (חמישי) היא הביסה 1:5 את ספרטק מוסקבה במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר הליגה האירופית.

נכון, לדרקונים יש שחקנים נהדרים בכל עמדה במגרש והם קבוצת ליגת אלופות לכל דבר, אבל מי שנחשב לאדריכל העוה הפנטסטית עד כה הוא אנדרה וילאש בואש. המאמן בן ה-33 הספיק לעבוד במשך שנים ארוכות כאחד מעוזריו של ז'וזה מוריניו בפורטו, צ'לסי ואינטר, וכבר מוזכר בלא מעט מקומות כ"מוריניו החדש". אם כך לא פלא שהוא כבר נקשר במועדונים גדולים יותר מפורטו.

במסיבת העיתונאים אחרי ה-1:5 אתמול התבקש וילאש בואש להתייחס לדיווחים שמקשרים אותו בחזרה לאינטר, הפעם כמאמן ראשי, והשיב: "לא אדבר על העתיד שלי. כרגע הוא נמצא בפורטו. בקשר לאינטר - לאונרדו הוא מאמן מצוין שעשה עבודה טובה מאז שקיבל את הקבוצה. אינטר לא רחוקה ממילאן בטבלה והרבה דברים עוד יכולים לקרות".

על המשחק עצמו אמר וילאש בואש: "שיחקנו מצוין במחצית השנייה. הפתיחה לא הייתה טובה, אבל הגבנו טוב בהמשך. יחד עם זאת, אנחנו צריכים להישאר רגועים ומרוכזים. הבלתי צפוי קורה כשלא מחכים לו".

בצד השני היה מאמן שנמצא במגמה הפוכה מעמיתו הפורטוגלי. ואלרי קארפין הבין שמעל עתידו בספרטק מרחף סימן שאלה שרק תפח בעקבות התבוסה. למרות שהוליך את הקבוצה מבירת רוסיה עד לרבע הגמר, ספרטק פתחה את העונה בצורה גרועה ולאחרונה הובסה 4:0 על ידי רוסטוב ו-3:1 על ידי קובאן קרסנודר.

קארפין התייחס למשחק וגם לעתידו: "ב-20-25 הדקות הראשונות שיחקנו ברמה שוה לפורטו, יצרנו הזדמנויות, אבל לא הצלחנו לנצל אותן. אחרי כך איבדנו את הדרך שלנו. מי האשם? מן הסתם אני, מי עוד יכול להיות אשם? כשקבוצה מפסידה מאשימים את המאמן. ההנהלה תחליט מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully