וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין פאלרמו יפרוש מכדורגל בתום העונה

מלך שערי בוקה ג'וניורס בכל הזמנים הודיע שיתלה את הנעליים בקיץ: "מזה שנתיים אני עובד עם פסיכולוג לקראת הרגע הזה"

כוכב בוקה ג'וניורס, מרטין פאלרמו, הודיע הלילה (בין חמישי לשישי) שהוא יפרוש מכדורגל בתום העונה. החלוץ בן ה-37 אמר: "כבר שנתיים אני נפגש עם פסיכולוג שמכין אותי לרגע בו אפרוש. ההחלטה שלי היא סופית ובלתי הפיכה".

למרות גילו המתקדם, פאלרמו מעולם לא איבד את החוש לתארים. הוא הכובש המצטיין בתולדות בוקה ג'וניורס עם 230 שערים בכל המסגרות, מהם 187 בליגה ובקיץ האחרון אף נכלל בסגל נבחרת ארגנטינה למונדיאל וכבש את השער השני ב-0:2 על יוון בשלב הבתים. בסך הכל המאזן שלו עומד על תשעה שערים ב-15 משחקים במדי האלביסלסטה.

פאלרמו המכונה 'אל לוקו' (המשוגע), החל את הקריירה באסטודיאנטס וב-1997 עבר לבוקה ג'וניורס, במדיה כבש 81 שערים ב-102 משחקים. לאחר מכן עזב לספרד ולא הרשים יתר על המידה בוויאריאל, בטיס ואלאבס, וב-2004 חזר לבוקה, שם הוא משחק וכובש מאז.

ברשימת התארים האישיים שלו ניתן למצוא את מלך שערי הליגה הארגנטינאית פעמיים וגם זכייה בתואר כדורגלן השנה בדרום אמריקה (1998). בין התארים הקבוצתיים בהם זכה ניתן למצוא שש אליפויות בארגנטינה, שתי זכיות בגביע הליברטדורס וזכייה בגביע הביניבשתי, אז הוא כבש את שני השערים בניצחון 1:2 של בוקה על ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully