וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה רייס: "זה כמו לזכות במונדיאל"

פורוורד ריאל מדריד חגג עליה ראשונה לפיינל פור מזה 15 שנה. קרלוס סוארז לקראת מכבי ת"א: "נגיע לברצלונה לזכות בגביע"

לא ייאמן, אבל 15 שנה, לא פחות, עברו מאז הפעם האחרונה שריאל מדריד הגדולה היתה בפיינל פור היורוליג. אמש (חמישי) הבטיחו הבלאנקוס את שובם למעמד השיא של הכדורסל האירופי, כאשר גברו על ולנסיה 58:66, סגרו את סדרת רבע הגמר על 2:3 קשוח ודחוק במיוחד, ויבלו סוף שבוע דרמטי במיוחד בברצלונה בחודש הבא. יריבתם בחצי הגמר תהיה כמובן מכבי תל אביב, במפגש מרתק בין שתיים מהקבוצות הגדולות בתולדות הכדורסל האירופי.

פליפה רייס, אחד הסמלים הגדולים של הבלאנקוס אך באותו זמן גם מישהו שלא זכה לחגוג הישגים גדולים על הקבוצה, אמר בסיום: "זה היה משחק נהדר. בהתחלה לא הלך לנו טוב, אבל הצלחנו להיכנס למשחק. צריך לברך את ולנסיה שעשו לנו את החיים קשים, אך אני שמח ונרגש". הפורוורד הוותיק נשאל מה משמעות הפיינל פור בשבילו ואמר: "קרה לנו המון העונה ועברנו שנים רבות בלי להשתתף בפיינל פור. אני יכול להשוות את זה לזכיה במונדיאל, אליפות אירופה או האולימפיאדה".

מאמן ריאל, עמנואל מולין, הוא אולי הגיבור הגדול ביותר בעונה הזאת של הבלאנקוס. לאחר שהחליף את אטורה מסינה הגדול, הוכיח עוזרו הנצחי כי גם הוא מסוגל להישגים גדולים. "אני גאה להיות חלק מרגע כה מיוחד עבור המועדון", אמר מולין בסיום. "היה משחק קשה וזהו סיום נהדר לסדרה מאוד מאוזנת".

סרחיו יול, אחד השחקנים שבוודאי יהיה למכבי תל אביב הכי קשה לעצור בחודש הבא, לא ידע את נפשו מרוב אושר: "זה מדהים! זה אחד הרגעים הכי טובים בקריירה שלי, לא רק בריאל מדריד. עמדנו במשימה שלנו".

קרלוס סוארז, מהבולטים בשורות המנצחים הערב, הוסיף: "אנחנו קבוצה צעירה ויש לנו עוד מקום להשתפר, אבל זה מאוד משמח. ריאל מדריד זה המועדון הכי גדול באירופה, ועבר הרבה זמן מאז שהגענו לפיינל פור. כעת נטוס לברצלונה כדי לזכות בגביע".

מנגד, דושקו סבאנוביץ', מנקודות האור הבודדות של ולנסיה, ניסה לסכם בסיום: "אנחנו יכולים להיות גאים בעונה שעשינו, שהתחילה עם הרבה פציעות וחילופי מאמנים. אני שמח עם המשחק שלי, אבל לא יכול להיות שמח מהתוצאה. עוד מוקדם מדי לדבר על מה עשינו העונה ביורוליג, או מה החשיבות של זה למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully