וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פאלרמו: "אני מפסיק לדבר אחרי משחקים"

מאוריציו זמפאריני גילה כיצד שכנע את דליו רוסי לחזור לתפקיד המאמן חודש אחרי פיטוריו. וגם, מדוע פוטר סרסה קוסמי?

מאוריציו זמפאריני, הנשיא הצבעוני של פאלרמו, ידוע בחוסר סבלנותו כלפי מאמנים. בתשע השנים האחרונות פיטר 18 מאמנים ובכל פעם עשה זאת בדרכו הייחודית. השבוע, אחרי תבוסה 4:0 בדרבי לקטאניה, זמפאריני לא המתין ומיד פיטר את המאמן סרסה קוסמי, כשאל הקווים נקרא דליו רוסי, אותו פיטר זמפאריני לפני חמישה שבועות בלבד.

קוסמי סיפר ל"גאזטה דלו ספורט" מה הוביל לפיטוריו ושפך קצת אור על ההתנהלות של זמפאריני: "בשעה 10 בבוקר ביום המשחק שאל אותי זמפאריני מה ההרכב. אמרתי לו שאני פותח עם מיקולי ושפאסטורה בחוץ. הוא חטף עצבים ונכנסנו לוויכוח סוער. רגע לפני המשחק בא אליי מיקולי בדמעות ואמר לי: 'שמור על עצמך, תשאיר אותי על הספסל - אני יודע הכל'".

קוסמי שמע לקפטן שלו, אבל החליט להרכיב בהתקפה את אבל הרננדז וזאת מאחר ולטענתו, פאסטורה חזר עייף ממשחקי נבחרת ארגנטינה. ההחלטה והתוצאה הסופית לא היו לטענתו של הבעלים. קוסמי מסיים את תפקידו אחרי שניהל ארבעה משחקים, בהם השיג ניצחון 0:1 על מילאן ושלושה הפסדים.

רוסי הוא זה שנקרא שוב אל הדגל למרות שרק לפני מספר שבועות אמר עליו זמפאריני שהוא "הרס את פאלרמו שלי" וזאת בעקבות תבוסה ביתית 7:0 לאודינזה. "ידעתי שהוא יכעס עליי, אבל התקשרתי אליו ואמרתי לו שטעיתי ושרק הוא יכול להביא את הקבוצה לשחק כמו בחלק הראשון של העונה", אמר הנשיא. "קוסמי לא הכיר את הקבוצה, הוא היה מבולבל והשחקנים לא קיבלו אותו".

רוסי הוביל את פאלרמו למקום החמישי בעונה שעברה. אחרי 31 מחזורים הוורודים במקום השמיני ועוד מצפה להם מפגש מול מילאן בחצי גמר הגביע האיטלקי. בינתיים, המאמן החדש-ישן יכול להיות רגוע. כחלק מהסכמתו לשוב לאחת המשרות הקשות בסריה A, הוא קיבל הבטחה חד משמעית: "אמרתי לו שאני מפסיק לדבר עם כתבים אחרי משחקים", אמר זמפאריני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully