וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד חילצה נקודה בהמבורג

המוליכה השיגה 1:1 עם שער בתוספת הזמן. 1:1 לבאיירן מול נירנברג ואלמוג כהן, 0:1 לשאלקה על וולפסבורג של מגאת'

לפני שריקת הפתיחה של המחזור ה-29 בבונדסליגה דיברו כולם על התחתית הלוהטת והמאבק בין תשע קבוצות נגד הירידה, אבל אולי הערב (שבת) נפתח מחדש גם הקרב על האליפות? המוליכה דורטמונד השיגה רק 1:1 דרמטי בהמבורג, ומחר תוכל לברקוזן לצמק את הפער לחמש נקודות בלבד. באיירן מינכן נותרה במקום השלישי למרות 1:1 בדרבי מול נירנברג של אלמוג כהן, כשהאנובר השתוותה אליה עם ניצחון 0:2 על מיינץ. שחקני שאלקה נקמו במאמנם לשעבר פליקס מגאת' עם 0:1 על וולפסבורג. במשחק שפתח את המחזור, אירחה פרנקפורט את ורדר ברמן והשתיים נפרדו ב-1:1.

נירנברג - באיירן מינכן 1:1

אין דבר יותר משמח עבור אוהדי נירנברג מאשר לתקוע מקל בגלגלים של היריבה השנואה. באיירן מינכן הוליכה בבטחה בדרבי הבווארי עד הדקה ה-60, אבל המארחת איזנה את התוצאה ואיפשרה להאנובר להשתוות לחבורה של לואיס ואן חאל במאבק על המקום השלישי. אלמוג כהן, שזכה השבוע לשדרוג חוזהו בנירנברג, פתח כהרגלו בהרכב והשלים 90 דקות. בדקה החמישית, גם הוא לא יכול היה למנוע מבאיירן לעלות ליתרון. אריאן רובן שלח כדור עומק נהדר במתפרצת לתומאס מולר, שזרק את אלמוג כהן, הטעה אותו פעם נוספת ומצא את הרשת. בחלוף שעה של משחק הגיע השוויון, באדיבותו הרבה של תומאס קראפט. השוער הצעיר יצא משערו וניסה להתחכם עם מסירה לואיז גוסטבו, אבל הכדור הגיע היישר לרגליו של כריסטיאן אייגלר, שמ-30 מטרים הקשית לעבר הרשת החשופה.

המבורג - דורטמונד 1:1

האם זה המשחק שפתח מחדש את מאבק האליפות בגרמניה? דווקא אחרי שחזרה לעצמה עם ניצחון 1:3 על האנובר, דורטמונד שוב גילתה סימני עייפות, אך לפחות חילצה נקודה בצורה דרמטית. לברקוזן, שתארח מחר את סט. פאולי, תוכל לצמק את הפער מהפסגה לחמש נקודות בלבד. המבורג, שנראית הרבה יותר טוב מאז פיטוריו של ארמין פה, השיגה את שער היתרון בדקה ה-39, כשמלאדן פטריץ' סחט פנדל ורוד ואן ניסטלרוי דייק מהנקודה הלבנה. מנגד, פרנק רוסט נעל את השער גם לאחר הרחקתו של אניס בן חטירה בדקה ה-78, אבל בתוספת הזמן היה זה המחליף הפולני יאקוב בלשצ'יקובסקי שהשווה.

שאלקה - וולפסבורג 0:1

כל הזרקורים בפתיחת הקרב הלוהט הזה כוונו לעברו של פליקס מגאת', ובסיום עברו אל שחקניו הקודמים, שחתמו שבוע מושלם מבחינתם וגם השיגו נקמה במאמן שהטיל עליהם אימה עד לפני שבועיים. שאלקה עלתה עם הרכב דומה לזה שהדהים את אירופה ב-2:5 בסן סירו על אינטר, הייתה עדיפה במרבית שלבי המשחק והשיגה את שער הניצחון בדקה ה-76, מרגלי חוסה מנואל חוראדו הספרדי. וולפסבורג עם 28 נקודות ומתחת לקו האדום, שאלקה במצב רוח מצוין לקראת הגומלין בליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרנקפורט - ורדר ברמן 1:1

פרנקפורט, שפתחה את העונה מצוין וקרסה אחרי פגרת החורף, שואבת עידוד משמעותי מהגעתו של כריסטוף דאום והצליחה להמשיך במומנטום גם מול ורדר ברמן עם תוצאות תיקו שנייה ברציפות. הקבוצה של תומאס שאף, שפתחה את העונה בצורה איומה, ממשיכה במגמת ההתאוששות ורשמה משחק שישי ברציפות ללא הפסד.

ברמן לחצה למן הפתיחה, הציגה כדורגל התקפי ובדקה ה-20 כמעט הצליחה לכבוש מראשו של מרקו מרין, אולם הדיפה גדולה של שוער פרנקפורט רלף פהרמן השאירה את רשת המארחת נקייה. בהמשך פרנקפורט יזמה יותר אך יכולת טובה של השוער טים ויזה השאירה את התוצאה מאופסת. גם פהרמן המשיך להדוף את ניסיונותיה של ברמן והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. גם בתחילת המחצית השנייה ברמן שלטה בקצב והגיעה למספר מצבים, עד שלבסוף מימשה את יתרונה. בדקה ה-58 כדור חופשי שהוגבה לרחבת פרנקפורט ננגח על ידי חליל אלטינטופ לשערו הוא וברמן עלתה ל-0:1 הודות לשער העצמי של הקשר הטורקי. בדקה ה-62 תיאופניס גקאס קיבל כדור עומק ונותר חופשי מול ויזה, אבל שוער ברמן, בהצלה כפולה אדירה, מנע שוויון. פרנקפורט הגבירה את הלחץ ובדקה ה-64 שוב נותר חופשי מול ויזה ושוב השוער הדף נפלא. בדקה ה-83 פרנקפורט סופסוף הצליחה להשוות. מרקו רוס הרים מאגף ימין ומרטין פנין הצ'כי נגח מצוין לפינה הרחוקה, ובשערו הראשון העונה קבע 1:1.

משחקים נוספים:

האנובר - מיינץ 0:2
להאנובר: דידייה יה קונאן (45 בפנדל), סרג'יו פינטו (59)

פרייבורג - הופנהיים 2:3
לפרייבורג: יוליאן שוסטר (24), פאפיס סיסה (60 בפנדל), הייקו בוטשר (78). להופנהיים: ודאד איביסביץ' (34 בפנדל), ריאן באבל (42)

שטוטגרט - קייזרסלאוטרן 4:2
לשטוטגרט: זדרבקו קוזמנוביץ' (26 בפנדל), פאבל פוגרבניאק (39). לקייזרסלאוטרן: סרדאן לאקיץ' (17 ו-79), ארווין הופר (68), סטיבן ריביץ' (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully