וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה לגרגס, לא תיכנס לטופ 10

הישראלית נוצחה 6:2, 6:3 על ידי הגרמניה המוכשרת (35 בעולם) והחמיצה הזדמנות שלישית ברציפות להיכנס לטופ 10

פעם שלישית גלידה? ממש לא, לפחות לא במקרה של שחר פאר. אחרי שהחמיצה הזדמנות להיכנס לטופ 10 העולמי באינדיאן וולס, כשהפסידה ברבע הגמר ליאנינה וויקמאייר הבלגית, והחמיצה הזדמנות שנייה במיאמי כשהודחה כבר בסיבוב השני על ידי אנבל מדינה גאריגס הספרדיה, החמיצה היום (חמישי) שחר פאר הזדמנות שלישית להיכנס ל-10 השחקניות הטובות בעולם. הישראלית הפסידה בשמינית הגמר של טורניר צ'רלסטון (סך פרסים: 721 אלף דולר) 6:2, 6:3 ליוליה גרגס הגרמניה הצעירה והמוכשרת (35 בעולם).

הטניסאית הישראלית שחר פאר משוחחת עם מאמנה הרולד סלומון. רויטרס
שוב בעטה בדלי. פאר עם מאמנה הרולד סלומון/רויטרס

כזכור, ובניגוד לשתי הפעמים הקודמות, פאר הייתה תלויה הפעם רק בעצמה לאחר שמריון ברטולי הפסידה הלילה לסאבין ליסיקי הגרמניה, אך הישראלית שוב לא הצליחה לעמוד בלחץ ואיבדה הזדמנות יקרה במיוחד, בטח נוכח העובדה שהרבה מהטניסאיות הבכירות לא נוטלות חלק בטורנירים השבוע, ורובן כן ייכנסו לתחרויות הגדולות שיתקיימו באירופה בחודש הקרוב.

מה אפשר עוד להגיד על פאר? הישראלית אמנם לא פתחה את השנה כל כך טוב, אבל גילתה המון אופי בהרבה טורנירים חשובים, כשהגיעה גם לשמינית הגמר באוסטרליה למרות יכולת לא משכנעת במיוחד. אבל קשה להבין מה עובר עליה בתקופה האחרונה, כשהיא מפסידה כבר פעם שנייה בשבועיים האחרונים לשחקנית שנמצאת הרבה מתחתיה בדירוג.

פאר רשמה היום 64 אחוזי דיוק בהגשות הראשונות, אך ביצעה שלוש שגיאות כפולות, בעוד יריבתה דייקה ב-56 אחוזים ורשמה שתי טעויות כפולות. בנוסף, הישראלית נשברה חמש פעמים והצליחה לשבור פעם אחת בלבד. בנוסף, חבל מאוד מבחינת פאר שכך היא פתחה את עונת החימר ואת הטורניר הראשון שלה על המשטח. אגב, למי שמתעניין יוליה גרגס המצוינת תפגוש את המנצחת בין סמנתה סטוסור (2 בטורניר) לאלנה וסנינה.

* מי שלא אכזבה הערב היא קרוליין ווזניאקי המדורגת מספר אחת בעולם. הדנית ניצחה בקושי 6:7 (6), 6:7 (9) את ברבורה זחאלובה סטריקובה הצ'כית. ווזניאקי תפגוש ברבע הגמר את יאנינה וויקמאייר הבלגית, שגברה על אנה טאטישווילי הגאורגית 4:6, 5:7.

מהלך המשחק

פאר הצליחה לעלות במשחקון הראשון כבר ל-0:40, אך גרגס חזרה ל-40:40. אך דווקא שם הצליחה הישראלית להתעלות, לזכות בשתי הנקודות הבאות ולעלות ל-0:1. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות במשחקונים הבאים בדרך ל-1:2 לפאר. במשחקון הבא הצליחה גרגס לשמור על ההגשה שלה ולשבור את פאר ועלתה ל-2:3. גרגס שמרה שוב על ההגשה ועלתה ל-2:4, פאר הובילה במשחקון ההגשה שלה 15:40, אך הגרמניה המצוינת חזרה ועלתה ל-2:5. גם במשחקון האחרון שמרה גרגס על ההגשה וניצחה במערכה הראשונה 2:6.

המערכה השנייה נפתחה בצורה מוזרה, כששתי הטניסאיות לא הצליחו לשמור על ההגשות, גרגס שברה פעמיים ועלתה ל-1:2. כאן הצליחה פאר לעלות כבר ל-40:15, אך גרגס חזרה ועלתה ל-1:3. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשות שלהם וזה 3:4 לגרגס. הגרמניה הייתה כבר בפיגור 30:0 במשחקון הבא, אך הצליחה לחזור גם מהבור הזה בדרך ל-3:5. פאר שוב נשברה וזה 3:6 במערכה השנייה ו-2:6, 3:6 לגרגס.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully