וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרי: "אני אענש אם אגיד מה אני חושב על השופט"

בלם צ'לסי נזהר מלבקר את ההחלטה שלא לשרוק לפנדל לראמירס, ובטוח: "גם אנחנו וגם יונייטד יודעים שאנחנו בתמונה"

אימג'בנק GettyImages

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל

בצ'לסי עדיין מתקשים להתאושש מההפסד אתמול (רביעי) בסטמפורד ברידג' 1:0 למנצ'סטר יונייטד. ווין רוני כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-24, אבל הבלוז הרגישו מקופחים כאשר פטריס אברה הכשיל ברחבה את ראמירס, אירוע שנעלם מעיני השופט הספרדי אלברטו מאיינקו, שבחר להתעלם.

מי שניסה לתקוף את ההחלטה מבלי לבטא את זה במילים קשות מדי היה ג'ון טרי, שאמר: "זה היה ברור. אפילו ממרחק של 50 או 60 יארד יכולתי לראות שראמירס נגע בכדור ראשון. אחרי המשחק ראינו את זה בוידאו כמו כל אחד אחר. אני חושב שהדבר הכי מתסכל עבור השחקנים הוא שאנחנו לא יכולים לבוא לכאן ולהיות כנים לגבי זה".

בהמשך דבריו, בלם צ'לסי הסביר מדוע הוא נזהר: "אנחנו נספוג עונשים, אנחנו רואים שחקנים סופגים הרחקות מכל הכיוונים על כך שהם דיברו בכנות לאחר משחקים. השחקנים לא יכולים להיות כנים ואנחנו הולכים על קליפות ביצה. לצערי אני לא יכול להגיד יותר לגבי זה, אבל זה היה פנדל ברור".

טרי גם התייחס לסיכויים של צ'לסי להפוך את התוצאה בשבוע הבא באולד טראפורד, ואמר: "אני יכול לראות אותנו במאה אחוז משנים את ההתמודדות. אנחנו מתוסכלים מהתוצאה ומהפסד המשחק, אבל המנג'ר הדגיש אחרי המשחק שזו המחצית הראשונה ואנחנו לגמרי בהתמודדות. זה מאכזב כי שיחקנו בבית. ציפינו להופעה טובה יותר בהתחשב בכך ששיחקנו בבית, אבל יש לנו את האיכויות להגיע ולנצח את המשחק. עשינו את זה בשנה שעברה בליגה. הם יודעים שאנחנו עדיין בתמונה וגם אנחנו יודעים את זה".

טרי התייחס גם למירוץ לאליפות, ואמר: "אנחנו עדיין נמצאים במירוץ לתואר. אנחנו מבינים שאנחנו רחוקים במספר הנקודות, אבל יש לנו את אחד הסגלים החזקים ביותר בליגה וכולם כשירים לגמרי".

קרלו אנצ'לוטי זעם בסיום המשחק על השופט הספרדי אלברטו מאיינקו, שלא שרק לפנדל, ואמר: "כנראה שלשופט לא היה את האופי והאומץ לשרוק פנדל כזה". על המשחק אמר האיטלקי: "לא החזקנו מספיק בכדור ולא היינו בשליטה במחצית הראשונה, אבל השתפרנו בשנייה. מנצ'סטר יונייטד התגוננה והיה קשה לשחק נגדה. לא יהיה קל באולד טראפורד, אבל אנחנו זוכרים שניצחנו שם בעונה שעברה ונבוא לעשות להם בעיות. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully