וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "שחקני ריאל וידאו שקראוץ' יורחק"

מאמן טוטנהאם תקף את שחקני ריאל אחרי התבוסה בברנבאו: "הם לא עזבו את השופט, ומרסלו קם והסתובב כרגיל"

בטוטנהאם עדיין מלקקים את הפצעים מהתבוסה המדהדת 4:0 לריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו, ואחרי שראה את קבוצתו מאבדת סיכוי לעלות לחצי גמר ליגת האלופות עוד לפני הגומלין בוויט הארט ליין בשבוע הבא, הארי רדנאפ נותר עצבני.

הבוקר (חמישי) תקף המאמן האנגלי את שחקני ריאל והאשים אותם בהרחקתו של פיטר קראוץ', שספג בדקה ה-15 כרטיס צהוב שני בעקבות תיקול על מרסלו, שהוביל לקריסה של התרנגולים. "הם התנפלו על השופט אחרי העבירה ולא עזבו אותו עד שהוא הורחק", רטן רדנאפ. "ובאותו זמן מרסלו קם והסתובב כרגיל".

"קראוצ'י עשה טעות ואף אחד לא מצטער עליה יותר ממנו", המשיך רדנאפ. "הוא היה שחקן נהדר עבורי לאורך השנים, ודברים כאלה קורים גם לטובים ביותר".

בינתיים קיבל רדנאפ חדשות רעות נוספות בעניינו של ורדאן צ'ורלוקה, שעדיין לא צפוי להיות כשיר למשחק הליגה מול סטוק בשבת, מה שיותר את טוטנהאם עם ארבעה שחקני הגנה זמינים בלבד.

* אנקדוטה מעניינת נרשמה בברנבאו בסיום המשחק: אוהדי טוטנהאם הושארו 40 דקות לאחר המשחק באיצטדיון בגלל שיקולי אבטחה, ועל מנת לבדר אותם ולשמור עבורם על מצב רוח חיובי - הנהלת ריאל שידרה על המסכים באיצטדיון את משחק הניצחון שלה 2:3 על ארסנל בדרבי.

* עמנואל אדבאיור, שכבש צמד בניצחון על טוטנהאם, טען שאוהדי הקבוצה האנגלית קראו לעברו קריאות גזעניות במהלך המשחק, ואמר: "עשינו כל מה שיכולנו כדי להוציא כרטיס אדום לגזענות במגרשים, אבל אנשים ממשיכים בכך וזה נראה כמו חלק מהחיים. אולי פשוט אין לנו איך לעצור את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully