וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עשויה לעלות הערב לטופ 10

הישראלית תלויה בעצמה, ואם תנצח הערב (18:00) בשמינית הגמר בצ'רלסטון את גרגס, היא תעלה לעשירייה הראשונה

שחר פאר קרובה מתמיד לטופ 10. הישראלית, שעברה חילופי מאמנים לאחרונה אחרי שסיימה את שיתוף הפעולה עם קרייג קרדון, תשחק הערב (חמישי) בשמינית גמר טורניר צ'רלסטון על החימר הירוק נגד יוליה גרגס הגרמניה (35 בעולם), כאשר ניצחון יבטיח לישראלית בוודאות את המקום בעשירייה הראשונה, לראשונה בקריירה שלה. המשחק עצמו ייפתח בשעה 18:00 (שעון ישראל).

פאר, שעברה בסיבוב הקודם את סופיה ארבידסון השבדית עם ניצחון קליל 1:6, 3:6, תשחק נגד הגרמניה, שעברה בסיבוב הקודם את גורגס, שניצחה 6:1, 5:7, 0:2 את אבה בירנרובה הצ'כית שפרשה. בכל מקרה, השתיים טרם נפגשו בסבב ויהיה מעניין לראות כיצד הישראלית תתמודד עם גרגס כשכל הלחץ נמצא על כתפיה.

פאר הפכה להיות תלויה בעצמה בלבד לאחר שמריון ברטולי, שהיוותה את המכשול האחרון בדרכה של פאר, הודחה הלילה (בין רביעי לחמישי) בסיבוב השני של הטורניר. הצרפתיה, שהפסידה בגמר באינדיאן וולס ונעצרה בשמינית הגמר במיאמי, הפסידה במפתיע לסאבין ליסיקי הגרמניה 6:2, 6:3.

קרוליין ווזניאקי, המדורגת מספר אחת בעולם, הצליחה לטייל כבר אתמול לשמינית הגמר. הדנית, שסיימה את דרכה בטורניר מיאמי כבר בשמינית הגמר על ידי אנדראה פטקוביץ', ניצחה 1:6, 1:6 את אירינה פלקוני האמריקנית תוך 57 דקות בלבד, ותפגוש בשלב הבא את ברבורה זחלובה סטריקובה הצ'כית, שניצחה 3:6, 6:1, 3:6 את אנסטסיה רודינובה.

גם סמנתה סטוסור (5 בעולם, 2 בטורניר), שזכתה בטורניר בשנה שעברה, ניצחה בלי מאמץ מיוחד 1:6, 2:6 את פטריסיה מאייר אכלייטנר האוסטרית. הטניסאית האוסטרלית תפגוש בשמינית הגמר את המנצחת בין אלנה וסנינה לבטאני מאטק סנדס. נדיה פטרובה הרוסיה (מדורגת 7 בטורניר) הצליחה להשיג ניצחון קל, 1:6, 1:6 את אדינה גלוביץ' הול הרומניה. מדורגת נוספת שהצליחה לעשות את העבודה היא דניאלה האנטוחובה הסלובקית (10 בטורניר), שניצחה 0:6, 1:6 את יבגניה רודינה ותפגוש את כריסטינה מקהייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully