וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי, למה אתה מפחד מנבחרת ספרד?

כוכב ארגנטינה שרוצה לזכות בקופה אמריקה, אינו מבין מה יש ל'לה רוחה' לחפש בטורניר. דל בוסקה לא פוסל את האפשרות

בספרד עדיין ממשיכים לשקול בכובד ראש את ההצעה המעניינת שקיבלה אלופת העולם ואירופה להתארח בטורניר הקופה אמריקה שייערך בקיץ 2011 בארגנטינה. כזכור, ההזמנה של המארגנים הגיעה זמן קצר לאחר שנבחרת יפן, שהוזמנה לטורניר מבעוד מועד, הודיעה שהיא איננה תגיע לאור שינוי מועדי הליגה היפנית עקב הצונאמי שפקד את המדינה.

מי שקיבל את הידיעה בהפתעה הוא כוכבה של ברצלונה ליאונל מסי. הפנומן הארגנטינאי שהצהיר כי הוא רוצה להוליך את האלביסלסטה לתואר ביתי משמח לאחר הכישלון במונדיאל בדרום אפריקה, אמר כי "הוא לא מבין מה יש לנבחרת ספרד לחפש בטורניר הזה". האם מסי מפחד שה'לה רוחה' וחבריו לברצלונה יהרסו לו את החגיגה הפרטית שהוא רוצה לארגן?

עם זאת, כאמור, ההצעה עדיין נשקלת והחלטה תתקבל ב-13 בחודש אפריל, כאשר נשיא ההתאחדות הספרדית, אנחל ויאר, יביא את ההזמנה למליאה. גם מאמן ה'לה רוחה', ויסנטה דל בוסקה, סבור ש"האופציה קיימת ויש אפשרות שנשתתף בטורניר".

הליגה הספרדית אמורה להסתיים ב-22 בחודש מאי, כאשר בין ה-3 וה-7 ליוני תתכנס אלופת העולם ואירופה, כשהיא אוחזת בסיכום עם התאחדות הכדורגל האמריקאית לגבי משחק ידידות מול נבחרת ארה"ב ב-4 ביוני. הקופה אמריקה תיערך בין ה-1 ל-24 ביולי, כך שמבחינת לוח זמנים ספרד יכולה להשתתף בטורניר, ולהפות אותו למעניין ואטרקטיבי במיוחד, כאשר היא תתחרה עם נבחרות כגון ארגנטינה, ברזיל ואורוגוואי על התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully