וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ניצחונות לברצלונה ומנצ'סטר יונייטד

ווין רוני סידר לשדים האדומים 0:1 על צ'לסי בסטמפורד ברידג'. בארסה הביסה 1:5 את שחטאר בדרך לקלאסיקו בחצי הגמר

אחרי ערב מוטרף של כדורגל שכלל 11 שערים בשני משחקים, גם הערב השני רבע הגמר של ליגת האלופות לא אכזב. אמנם רק שבעה שערים, אבל שני משחקים טובים שלא אכזבו. בסטמפורד ברידג', צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שחזרו את גמר 2008 ושער ענק של ווין רוני בדקה ה-24 קבע 0:1 וקירב את אלכס פרגוסון לחצי הגמר. בקאמפ נואו, אוהדי ברצלונה כבר יכולים להתכונן לקלאסיקו כפול בחצי הגמר אחרי 1:5 ענק על שחטאר דונייצק, שאמור להספיק לגומלין באוקראינה בשבוע הבא.

ווין רוני חלוץ מנצ'סטר יונייטד חוגג עם ריו פרדיננד. רויטרס
בדרך להיות הנציגה האנגלית היחידה בחצי הגמר. מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

מאז אותו גמר במוסקבה עם ההחלרה המפורסמת של ג'ון טרי, צ'לסי חולמת על נקמה במנצ'סטר יונייטד. אלא שהמשחק הראשון בין השתיים במסגרת רבע הגמר קירב את האדומים לחצי הגמר ואולי את סוף עידן קרלו אנצ'לוטי בצ'לסי. מאז אפריל 2002 השדים האדומים לא ניצחו בסטמפורד ברידג', אז זה היה 0:3 (ואן ניסטלרוי, סקולס וסולשיאר כבשו). הפעם, אלכס פרגוסון בהחלט הסתפק ב-0:1 הקטן. ווין רוני, השחקן הכי חם באנגליה תרתי משמע, כבש לאחר בישול גאוני של ריאן גיגס הבלתי נלאה.

מנצ'סטר יונייטד עמדה נהדר, סגרה את מרכז השדה של צ'לסי ועקצה בהזדמנות הראשונה שלה. אנצ'לוטי בחר לעלות עם דרוגבה וטורס יחד, אך השניים בעיקר הפריעו אחד לשני. במחצית השנייה, הבלוז הפכו מסוכנים יותר, אך אדווין ואן דר סאר ביכולת מצוינת היה במקום בכל הזדמנות שנדרש. בדקה ה-90 הוכשל ראמירס בבירור ברחבה, אך השופט הספרדי התעלם ונתן לאנצ'לוטי תירוץ טוב להפסד. יוסי בניון נכלל בסגל הבלוז, אך לא שותף.

דקה 7: טורס איים בבעיטה שטוחה מפינת הרחבה, ואן דר סאר קלט ללא קושי.

דקה 19: דרוגבה בחן את ואן דר סאר בבעיטה מהפינה הימנית של הרחבה, ההולנדי הדף מצוין.

דקה 24: גול! קאריק שלח כדור ארוך לעברו של גיגס, שהשתלט נהדר, השאיר את בוסינגווה מאחור והעביר כדור רוחב מושלם לרוני, שגלגל פנימה מ-10 מטרים. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 45: החמצה ענקית של צ'לסי רגע לפני ההפסקה. כדור של דרוגבה ננעץ בקורה, למפארד הגיע ראשון לכדור החוזר והמשיך מקרוב, אבל אברה הרחיק מהקו.

דקה 57: למפארד מצא את דרוגבה לאחר כדור קרן. החלוץ הקפיץ והמשיך במספרת שכמעט ומצאה את הרשת.

דקה 67: נאני הגביה כדור מימין, צ'ך יצא רע, אבל הצליח להדוף את הכדור לפני שהרננדז נוגח פנימה.

דקה 70: ז'ירקוב הגביה משמאל, וידיץ' הדף עד אסיין שירה מהאוויר כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 75: בוסינגווה העלה כדור מימין, טורס נגח מצוין אבל ואן דר סאר רשם הצלה ענקית.

דקה 90: אברה הכשיל בבירור את ראמירס ברחבה. השופט הספרדי אלברטו מאיינקו התעלם.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה (ג'ון אובי מיקל, 79), ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול, ראמירס, מייקל אסיין, פרנק למפארד, יורי ז'ירקוב (פלורן מאלודה, 70), פרננדו טורס, דידייה דרוגבה (ניקולא אנלקה, 70).

הרכב מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, רפאל (נפצע - נאני, 51), ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, ג'י-סונג פארק, ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה, ווין רוני, חאבייר הרננדז (דימיטאר ברבאטוב, 78).

ברצלונה - שחטאר דונייצק 1:5

זה בהחלט הזמן להתקשר לסוכן הנסיעות ולבדוק עלויות. אם לא יקרה שום דבר יוצא דופן, ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו לעוד שני מפגשי ענק ב-28 באפריל בברנבאו ובשלושה במאי בקאמפ נואו. פפ גווארדיולה אמר לפני המשחק שיש לו הרגשה רעה, אבל הקבוצה שלו סגרה את הסיפור לפני הנסיעה להר הגעש באוקראינה. ה-1:5 הגדול אמור להספיק ואפילו לאפשר למאמן לתת מנוחה לשחקניו הבכירים.

שחטאר, הקבוצה הכי ברזילאית באירופה, הגיעה ללא רגשי נחיתות ודווקא ניסתה לשחק כדורגל. התוצאה הייתה כמה מהלכים שהביכו את המארחים, אבל מן העבר השני, כשנותנים לבארסה להניע כדור בחופשיות היא מענישה. ובגדול. אינייסטה פתח כבר לאחר 100 שניות. שחטאר ניסתה לחזור למשחק, אבל אז ספגה את השני מדני אלבס והתפרקה במחצית השנייה. ליאונל מסי סגר שער רביעי ללא שער, אבל זה לא מנע את החגיגה.

דקה 2: גול! 100 שניות מהפתיחה וברצלונה חוגגת. מסי הכניס כדור עומק שפגע בשחקני ההגנה והוסט לאינייסטה. הקשר נשאר לבד מול פיאטוב וגלגל לפינה הקרובה. 0:1 לברצלונה

דקה 12: שחטאר ממשיכה להביך את הגנת ברצלונה. דוגלאס קוסטה שלח את לואיז אדריאנו לעימות ישיר מול ואלדז, אך הברזילאי בעט החוצה.

דקה 13: דני אלבס החזיר כדור רע לשוערו, ואלדז הצליח להרחיק עם הרגל עד וויליאן שניסה לכבוש בנגיה א-לה סטונקוביץ', אך פספס את המסגרת.

דקה 18: הקצב המדהים נמשך. מסי ניסה את מזלו בבעיטה חופשית מ-25 מטרים ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 34: גול! אינייסטה הקפיץ כדור גאוני לדני אלבס, פיאטוב יצא רע והמגן חלף על פניו וכבש בקלות. 0:2

דקה 53: גול! אחרי כמה דקות של לחץ, בארסה כובשת את השלישי. צ'אבי הכניס כדור קרן שטוח למרכז הרחבה ופיקה המשיך פנימה. 0:3

דקה 59: גול! שחטאר חוזרת למשחק. סרנה הגביה כדור חופשי מימין, רקיצקי המשיך בנגיעה פנימה 3:1.

דקה 60: גול! תשובה מהירה של המארחים. מסי העביר מסירה לקייטה שמ-14 מטרים בעט לרשת העליונה. 1:4

דקה 81: מתפרצת קטלנית של שחטאר כמעט הסתיימה בשער. לואיז אדריאנו קיבל מסירת רוחב ובעט מזווית קשה לקורה.

דקה 82: פדרו עמד במצב נוח, אבל העדיף למסור למסי שכבש מעמדת נבדל והשער נפסל.

דקה 87: גול! צ'אבי סגר עניין עם שער קל לאחר בישול של דני אלבס. האם אתם מוכנים לקלאסיקו בחצי הגמר?

הרכב ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, אדריאנו (מקסוול, 77), חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי, אנדרס אינייסטה (איברהים אפלאיי, 90), סיידו קייטה, דויד וייה (פדרו, 70), ליאונל מסי.

הרכב שחטאר דונייצק: אנדריי פיאטוב, דריו סרנה, מיקולה איסצ'נקו, ירוסלב רקיצקי, רזבאן ראט, הנריק מחיטריאן, תומאש הובשמן (אדוארדו, 83), דוגלאס קוסטה, ג'אדסון (פרננדיניו, 70), וויליאן (אלכס טשיירה, 75), לואיז אדריאנו.

דני אלבס שחקן ברצלונה. manu fernandez, AP
שער ובישול. אלבס/AP, manu fernandez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully