וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: המחזור ה-26 הוקדם, ואיתו איום השביתה

6.4.2011 / 19:29

במנהלת הליגה הקדימו ביום את מחזור הפסח, אך בארגון השחקנים לא מתרגשים ואומרים: "מנסים לעשות לנו תרגילים"

מנהלת הליגה הודיעה היום (רביעי) על הקדמת המחזור ה-26 בליגת העל ביום אחד, ליום רביעי ה-13 באפריל וכן על הצבת המשחקים בשעות אחר הצהריים לנוחיות הקהל. בארגון השחקנים לא הופתעו מהפרסום וזאת לאור העובדה שיש באפשרותם להתחיל בשביתה על סכסוך העבודה עליו הכריזו ביום חמישי, ה-14 באפריל, ובכך במנהלת הליגה מונעים את השביתה. בארגון השחקנים הצליחו אחר הצהריים להשיג אישור מיוחד להתחיל את השביתה כבר ביום רביעי, וכעת נראה שמחזור הליגה כולו בספק.

"נראה כאילו מנהלת הליגה מנסה לעשות תרגילים לארגון השחקנים", אמרו הערב בארגון השחקנים. יו"ר הארגון, ניר אלון, ערך בימים האחרונים פגישות במהלך אימוני הקבוצות ובו שוב הסביר לשחקנים על מהות השביתה, ונראה כי שחקני הקבוצות יפתחו בשביתה אם ידרשו לכך. בינתיים עובדים בארגון על השגת אישור לשחקנים שמשרתים בצה"ל להשתתף בשביתה כדי למנוע מצב בו יורו במנהלת הליגה לקבוצות לשחק עם שחקנים זרים, שחקני נוער וחיילים.

משחקי המחזור ה-26 שהוקדם ושעות המשחקים: מכבי תל אביב – ברק נתניה (18:00), הפועל חולון – עירוני אשקלון (18:40), בני השרון – מכבי חיפה (18:40), מכבי ראשון לציון – הפועל גלבוע/גליל עליון (18:45) והפועל ירושלים – מכבי אשדוד (19:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully