וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניבאלדו שוב נפצע, חשש שגמר את העונה

הבלם שהיה אמור לפתוח מול מכבי פ"ת אחרי 3 חודשי היעדרות, נטש את האימון בגלל כאבים בברכו. הנוער עלה לחצי גמר הגביע

המזל הרע ממשיך לרדוף את בלם מכבי תל אביב, ניבאלדו באטיסטה. הברזילאי היה אמור לשוב למגרשים בשבת לראשונה מזה כשלושה חודשים, אבל הערב (רביעי) חש בכאבים עזים בברכו, נטש את האימון ולא שב אליו. בשלב זה, ניבאלדו בספק רב למשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה בשבת באצטדיון רמת גן. במכבי אף עלה החשש שהוא גמר את העונה ולא יוכל עוד לשוב למגרשים. ניבאלדו ייבדק הערב בבית החולים מאיר בכפר סבא כדי לאבחן את מצב הפגיעה.

כזכור, ניבאלדו נפצע במשחק הניצחון על בני סכנין (1:3), שהיה הראשון בהדרכתו של המאמן מוטי איוניר, ויצא בדקה ה-50. הוא סבל מקרע חלקי ברצועה הפנימית של הברך ובשבועיים האחרונים חזר לאימונים. ביום שבת האחרון שב לסגל ולקראת המשחק הקרוב תוכנן לפתוח בעקבות היעדרותם של סאבו פאביצ'ביץ' המורחק ואבי סטרול המוצהב.

כעת, נראה שריף פרץ ימשיך במרכז ההגנה וקלמי סבן יפתח לצידו כבלם. גם הקשר גל אלברמן ייעדר מהמשחק בגלל כרטיסים צהובים.

קבוצת הנוער העפילה לחצי גמר גביע המדינה

איוניר שחזר אמש מקנדה מפגישה עם הבעלים מיטש גולדהאר, העביר את האימון ממנו נעדרו שחקני קבוצת הנוער שנטלו חלק במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה. הקבוצה, אגב, ניצחה 0:2 במגרש בקצף משערים של רועי קהת ורוסלאן ברסקי והעפילה לחצי הגמר.

לפני האימון קיים איוניר אסיפה קצרה, בה אמר לשחקנים שהבעלים גולדהאר מבקש להתמקד כרגע אך ורק בעונה הנוכחית: "יש לנו עדיין מטרות ומשימות עד לסיום העונה. אנחנו רוצים להבטיח את המקום השלישי וגם בנסיעה שלי לקנדה עסקנו רק במטרות העונה הנוכחית ולא במה שיהיה בעונה הבאה. אל תתייחסו לכל השמות והספוקלציות בתקשורת".

מנהל הקבוצה אבנר טוויטו ספג עונש הרחקה בן שני משחקים בפועל וקנס של 1,500 שקלים, מבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, בגין סעיף של העלבת השופט במשחק מול בני יהודה ביום שבת האחרון.

עדכון ראשון 18:32 6/4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully