וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ניצחונות גדולים לבנפיקה, פורטו ו-ויאריאל

בנפיקה (1:4 על פ.ס.וו), פורטו (1:5 על ספרטק מוסקבה) ו-ויאריאל (1:5 על טוונטה) בדרך לחצי הגמר. קייב - בראגה 1:1

הערב הראשון של שלב רבע הגמר בליגה האירופית עמד בסימן הקבוצות הפורטוגליות. שלוש הקבוצות שהעפילו לשמונה האחרונות השיגו תוצאות מצוינות ועשו צעד גדול לעבר חצי הגמר. בנפיקה, זאת שהושפלה בבלומפילד על ידי הפועל תל אביב, הביסה 1:4 את פ.ס.וו איינדהובן. גם פורטו עשתה את העבודה עם 1:5 ביתי ענק על ספרטק מוסקבה. בראגה חזרה ממשחק החוץ מול דינמו קייב עם 1:1 חשוב ובקצב הזה, באופ"א צריכים לשקול להעביר את גמר המפעל האירופי המשני מדבלין לפורטוגל. במשחק הרביעי, ויאריאל הביסה 1:5 את טוונטה וגם היא יכולה להתכונן לחצי הגמר.

בנפיקה - פ.ס.וו איינדהובן 1:4

הקבוצה של ז'ורז'ה ז'סוסאיבדה ביום ראשון האחרון אפילו את הסיכוי התאורטי לזכות באליפות לאחר שהפסידה 2:1 לפורטו, אבל מי יודע, אולי השתיים עוד ייפגשו בגמר הליגה האירופית. ב-1988, פ.ס.וו איינדהובן ניצחה את בנפיקה כדי לזכות בגביע האלופות. הערב הושגה מיני נקמה. פאבו איימאר כבש ראשון בדקה ה-37 ורגע לפני ההפסקה הכפיל אדוארדו סאלביו לאחר בישול של פאביו קואנטראו המצוין. סאלביו הארגנטינאי השלים צמד בדקה ה-51, אבל 10 דקות לסיום כבש ילד הפלא זכריה לבייאד בן ה-18 שער שהשאיר להולנדים תקוות קלושות. גם התקוות הללו נגוזו בתוספת הזמן עם שער של חאבייר סביולה שסגר את הסיפור.

פורטו - ספרטק מוסקבה 1:5

פורטו, שהייתה כל כך חסרה בליגת האלופות, הבטיחה השבוע את החזרת תואר האליפות והמומנטום הנהדר ממשיך בדרך, אולי, לתואר אירופי ראשון מאז 2003. הקבוצה של ולרי קרפין, שפתחה רע את העונה ברוסיה, לא היוותה יריב בדרגאו. בדקה ה-38 נגח רדאמל פלקאו את הראשון והסכר נפרץ במחצית השנייה. פלקאו בישל לסילבסטרה וארלה את השני בדקה ה-65. קיריל קומבארוב כבש לשערו בדקה ה-71, אך שניות לאחר מכן מצא עצמו לבד מול הלטון ותיקן עם שער שצימק ל-3:1. המילה האחרונה הייתה שייכת לפקלאו הפנטסטי שקבע 1:4 בדקה ה-84והשלים שלושער חלומי בתוספת הזמן. נתראה באלופות.

דינמו קייב - בראגה 1:1

בראגה היא הקבוצה היחידה מפורטוגל שלא ניצחה, אבל שער החוץ והתיקו החשוב בקייב, הקבוצה שהדיחה את מנצ'סטר סיטי בסיבוב הקודם, נותן מקדמה ענקית לקראת הגומלין. שני השערים נכבשו תוך רבע שעה ושניהם הובקעו על ידי שחקני דינמו קייב. אנדריי ירמולנקו כבש למארחים כבר בדקה השישית, אך שער עצמי אומלל של אוגניין ווקוייביץ' קבע שוויון בדקה ה-14. דינמו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אנדריי שבצ'נקו הוותיק בדקה ה-61. האם היה זה המשחק האחרון של שבה במסגרת אירופית?

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ויאריאל - טוונטה 1:5

בשנים האחרונות הקבוצות הספרדיות שלטו ללא עוררין במפעל האירופי המשני. קבוצות מספרד זכו בארבעה מגביעי אופ"א/הליגה האירופית בשבע השנים האחרונות. סביליה עשתה זאת פעמיים, ולנסיה ואתלטיקו מדריד גם עשו את זה. ויאריאל עשתה צעד ענק בדרך לארבע האחרונות עם ניצחון מרשים על אלופת הולנד. הבלם קרלוס מארצ'נה נגח את הצוללת הצהובה ליתרון אחרי 22 דקות. עד להפסקה, בורחה ואלרו (43) ונילמאר (45) סגרו עניין. ג'וזפה רוסי כבש את הרביעי בדקה ה-55 ונילמאר השלים צמד 10 דקות לסיום. שער מצמק של מארק יאנקו בתוספת הזמן לא המתיק את הגלולה עבור טוונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully