וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי מודה: יומיים חלשים גמרו לאינטר את העונה

אחרי שהנראזורי ספגו שתי מכות קשות בסרייה א' ובליגת האלופות, הודה הבעלים: "סיכנו את כל מה שהיה לנו, והפסדנו"

אלופת אירופה אינטר המומה מההפסד המשפיל שספגה אמש (שלישי) במפגש הראשון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות, כשהובסה בביתה סן סירו 5:2 על ידי שאלקה.

הבעלים מאסימו מוראטי הודה שהמאמן לאונרדו נראה המום בסיום המשחק, במיוחד כשהתבוסה הגיעה שלושה ימים אחרי תבוסה כואבת אחרת, 3:0 למילאן בדרבי.

"הייתה לי שיחה רצינית עם אדם רציני", סיפר מוראטי על השיחה שלו עם המאמן, "ברור שלא פגשתי אדם עם מוראל גבוה מדי, כי הוא לא רגיל לשינויים כאלה במצב הרוח".

לאונרדו ביקש להתעכב עם מוראטי על הבעיות בקבוצה, והבעלים יודע לשים עליהן את האצבע. "די הופתעתי מההפסד הזה", אמר מוראטי, "למרות שאפשר היה לזהות את העייפות כבר ביום שבת. כבר בדרבי ראיתי את השחקני מתקשים, וזה היה סימן מדאיג".

עכשיו מוראטי יודע שהקבוצה איבדה את העונה שלה - גם אליפות וגם ליגת האלופות- בשלושה ימים חלשים. "היו לנו יומיים בהם יכולנו לזכות בהכל, אבל סיכנו את מה שהיה לנו והפסדנו", יודע מוראטי, והתייחס לעתידו של המאמן: "שום דבר לא השתנה ביחסים שלי עם המאמן. מבחינתו ברור שמשהו השתנה, כי הוא חווה שתי מהלומות כואבות. כדורגל יכול להיות אכזרי, אבל חשוב שנמשיך קדימה עם שיקול דעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully