וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "לא כועס, לא מתבכיין"

עמרי כספי התייחס למעמדו בסקרמנטו: "מקווה שמצבי ישתפר". ווסטפאל: "הייתה לו הצהרה מגוחכת". פטרי: "נראה בסוף השנה"

עמרי כספי שוב לא שיחק הלילה (רביעי) במדי סקרמנטו, ולצערו, הקינגס ממשיכים להסתדר מצוין גם בלעדיו. סקרמנטו רשמה הלילה ניצחון שישי בשמונת משחקיהם האחרונים, 101:104 על יוסטון, וכספי כבר מתרגל למעמדו. זו הפעם החמישית בשמונת המשחקים האחרונים שכספי כלל לא שותף, ובכולם סקרמנטו ניצחה.

אחרי הביקורת המרומזת שהעביר באתר הרשמי שלו על הקבוצה, ואחרי שציין כי הוא עשוי לעזוב - כספי דיבר על תחושותיו בתקשורת בסקרמנטו ואמר שהוא מחכה בסבלנות להזדמנות.

"לא שיחקתי הרבה זמן, והמאמן ניגש אליי ואמר שהוא הולך בדרכים אחרות", אמר כספי, "הדרך הזו היא לא בכיוון שלי. אני לא כועס על אף אחד, אני לא מתכוון להתבכיין על זה שאני לא משחק, אבל זה מה שזה. אני מקווה שאהיה במצב טוב יותר בשנה הבאה".

ווסטפאל התייחס לדבריו של כספי, שאמר ש"הוא מעוניין לעבור לקבוצה שמשחקת בסגנון יותר קבוצתי". "אני לא יודע למה הוא אמר את זה", סבור ווסטפאל, "אולי הדברים שלו תורגמו לא נכון, אבל זו הצהרה מגוחכת".

ג'ף פטרי, האחראי המקצועי של הקינגס, לא ממהר לקבוע את עתידו של הפורורד הישראלי. "העונה תיגמר, ונערוך דיונים מעמיקים לגבי מה צריך לעשות עם הסגל שלנו", אמר פטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully