וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו: "נתנו הצהרה קטנה לפלייאוף"

בבוסטון היו מרוצים מהניצחון על פילדלפיה. קובי בריאנט החמיא לגורדון הייוורד שניצח עם יוטה את הלייקרס: "הוא מוכשר מאוד"

לוס אנג'לס לייקרס ספגה הלילה (בין שלישי לרביעי) את אחד ההפסדים הכואבים ביותר שלה העונה. יוטה גברה עם הרוקי גורדון הייוורד על האלופה 85:86 והשיגה את התוצאה המפתיעה ביותר הלילה כאשר 20 הנקודות שקלע קובי בריאנט לא הצליחו לעזור, כשהקבוצה מתרחקת לשלושה משחקים וחצי מסן אנטוניו, מוליכת המערב.

"זה היה כיף", סיכם הייוורד, שרשם שיא קריירה (22 נקודות) במשחק הכי טוב שלו העונה, אחרי שנעל את המותחן עם סל מהעונשין כשנותרו שש שניות לסיום ועצר את שרשרת ההפסדים של הג'אז, שעמדה על שמונה. "קובי בריאנט נתן לי מרפק במחצית השנייה, ואני נתתי לו מרפק ברבע האחרון, כך שהייתה בינינו תחרות. אתה גדל ורואה את קובי וכעת אתה מתחרה מולו ומנסה לשחק הכי טוב שאתה יכול מולו".

בריאנט החמיא לכוכב הצעיר של יוטה, ואמר: "אני מאוד מחבב אותו. הוא מוכשר מאוד, הוא נמצא בכל מקום על המגרש. אני צופה לו עתיד ורוד בליגה. הוא מזכיר לי שחקן מוכשר יותר, ג'ף הורנאסק. ג'ף לא ידע לשים את הכדור על הרצפה כמו שהייוורד יכול".

ריברס: "השחקנים משחיזים את עצמם"

בוסטון ורייג'ון רונדו חגגו הלילה את ניצחונם ה-54 העונה, הפעם על פילדלפיה, 82:99. הפוינט גארד תרם 16 נקודות לצד 13 אסיסטים והעלה את הסלטיקס למקום השני במזרח, כאשר כעת הקבוצה רחוקה שלושה משחקים משיקגו, שניצחה אף היא 94:97 על פיניקס.

"הוא מכין את עצמו", סיפר דוק ריברס, מאמן בוסטון. "אתה יכול לראות מה שכולם עושים, הם משחיזים את עצמם. הם יודעים איפה הם". קווין גארנט, שקלע 14 נקדוות, הוסיף: "אנחנו רוצים את כל המשחקים האלה. הפלייאוף הוא הדבר העיקרי. זה יהיה ללא ספק המתאבן". רונדו: "לא הייתי אומר שאני מרגיש מאה אחוז, אבל אני בסדר. הלילה זה היה מבחן טוב עבורנו. עשינו עבודה טובה מול קבוצה של סיבוב ראשון, ונתנו הצהרה קטנה שיהיה קשה לנצח אותנו בסדרה של שבעה משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully