וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזן גנאים: "אי אפשר להחליף חמישה מאמנים בעונה"

ראש עיריית סכנין ביקר את התנהלות המועדון אחרי מינוי שלומי דורה, והוסיף בראיון לגל"צ: "אבו סלאח עשה מעשה לא ראוי"

המהפכות הרבות שאירעו העונה בבני סכנין לא ממש מוסיפות לראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, נחת. מי שהיה בעבר יושב ראש הקבוצה רואה השבוע כיצד מאמן חמישי נכנס לקבוצה, כאשר שלומי דורה החליף את סלובודאן דראפיץ', שהתפטר מוקדם יותר השבוע. גנאים התראיין בגלי צה"ל ושיתף מעט לגבי תחושותיו על רקע עזיבתו של חסן אבו סלאח, ששימש כיו"ר הקבוצה.

"אני מטבעי אדם אופטימי", הבהיר גנאים ביחס לסיכויי סכנין להינצל מירידת ליגה. "מצב הקבוצה רע מאוד והטבלה לא משקרת. ההתנהלות שלנו הייתה כתובה על הקיר. חסן אבו סלאח הוסיף מלח על הפצעים למצב הקבוצה כי יו"ר שמכהן זמן רב ואומר שהוא מחליט ללכת הביתה בגלל שלא שילמתי משכורת חמישה או שישה ימים, זה לא מעשה ראוי".

גנאים ביקר את התנהלות המועדון, ואמר: "אי אפשר להחליף חמישה מאמנים בעונה, וגם מחליפים שיירה של שחקנים. חסן התייעץ איתי בתחילת העונה והייתי אומר לו בדיוק ההיפך ממה שהוא היה מחליט. פעמיים או שלוש אמרתי לעצמי שאולי יש לו שיטה נכונה יותר, ואמרתי גם שאני אפרגן לו ואשמח אם יתברר שהוא צודק, אבל לצערי הוא עשה טעות אחרי טעות. מי שהולך לשלם זו הקבוצה, העיר והאוהדים".

גנאים הוסיף בנימה אופטימית: "כמובן שאפשר להישאר. אני אזמן את הקבוצה לארוחת ערב ואני אגיד לשחקנים שאנחנו איתם במצב הקשה. צריך להוציא את הקבוצה מהבוץ. להנהלה צריך להגיד שאנחנו צריכים לחזור לימים הטובים, זמנים שכולם רצו לעבוד בסכנין. אני אגיד להם, 'בואו נשפר את התדמית של המועדון'. אם כולנו נתאחד, אפשר יהיה להישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully