וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "סיכמתי בספורטינג ליסבון"

קשר הפועל תל אביב התראיין בתקשורת הפורטוגלית והביע את רצונו לעבור לשחק בקבוצה שמדורגת רביעית בליגה: "אני מאוד רוצה לשחק בליסבון. מאמין שמיליון יורו יספיקו"

בהפועל תל אביב עדיין לא התחילו לתכנן את העונה הבאה, אבל לפחות לפי מה שטוען ערן זהבי בתקשורת הפורטוגלית, לו יש כבר תוכניות. הקשר של האדומים צוטט היום (רביעי) כמי שאומר שהתנאים שלו סוכמו מול ספורטינג ליסבון. כזכור, כבר בשבוע שעבר דווח בפורטוגל כי קבוצת הפאר נמצאים במגעים מתקדמים עם הקשר.

"למרות שעדיין צריכות להיעשות שיחות מול הפועל ולמרות שטרם שלחו אליי משהו, ספורטינג כבר שוחחה עם הסוכן שלי", אמר זהבי בראיון ל'אה בולה' הפורטוגלי. "כבר הגענו לסיכום. אני רוצה מאוד לשחק בליסבון. אני שמח מאוד מהאפשרות הזו וזה יהיה נהדר אם אשחק בקבוצה. אני מאמין שמיליון יורו יספיקו ושספורטינג תשלם את הסכום הזה,.

ראוי לציין כי סוכנו של הקשר, פיני זהבי, נחשב מקורב מאוד לספורטינג ובקיץ תיווך בעסקת השאלתו של הקשר הפורטוגלי אדריאן סילבה מספורטינג למכבי חיפה. המעורבות של זהבי הסוכן עשויה לחזק מאוד את סיכוייו של ערן זהבי, לו חוזה לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב, להגיע לקבוצה.

זהבי בן ה-23 כבש שני שערים מול בנפיקה בשלב הבתים של ליגת האלופות (0:3 בבלומפילד). שחקן נוסף שנמצא חזק על הכוונת של ספורטינג הוא החלוץ הברזילאי ז'ו ממנצ'סטר סיטי. גם שמותיהם של הוגו אלמיידה, אלכס סילבה ואזקיאל גאראי הוזכרו. ספורטינג עוברת עונה רעה בליגה הפורטוגלית ואחרי 25 מחזורים היא מדורגת רביעית עם 39 נקודות, 16 פחות מהשנייה בנפיקה ו-32 פחות מפורטו שדוהרת לאליפות. הקבוצה זכתה 18 פעמים באליפות פורטוגל (האחרונה ב-2008) ו-15 פעמים בגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully