וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: העונה הסתיימה, תמונת הפלייאוף לא ברורה

החתמתו השנויה במחלוקת של סמית בכפ"ס עלולה לגרום לביטול המשחקים בהם שיחק. ניצחנות ליבנה, כפ"ס וטבעון

המחזור ה-26 בליגה הלאומית בכדורסל היה אמור להיות חגיג הרבה יותר מכפי שנערך הערב (שלישי). על פניו היה זה המחזור האחרון, בו נקבעה תמונת הפלייאוף המסקרנת. אלא שהחלטה אחת שנויה במחלוקת של איגוד הכדורסל שהתירה לאליצור כוכב יאיר/כפר סבא להחתים את אומני סמית מעיבה כרגע על כל הליגה. חקירה פרטית העלתה כי הקבוצה ביצעה בדיקה רפואית לשחקן לאחר תום מועד ההעברות, מה שגרם לאיגוד להודיע לקבוצה כי היא אינה יכולה לשתף את השחקן הערב. אלא שכפר סבא כבר שיתפה את סמית בשלושת משחקיה האחרונים, כך שהתוצאות שהשיגה באותם משחקים עשויים להיות מבוטלים ולהשפיע על כל הליגה. האיגוד הודיע כי רק ביום חמישי יתברר העניין והטבלה הרשמית תפורסם ביום שישי.

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - הפועל יקנעם/מגידו 81:83 (לאחר הארכה)

הקבוצה שעמדה במרכזו של המחזור (ולא לטובה) השיגה ניצחון הירואי בבית, כל זאת כשהיא מתמודדת ללא אומני סמית שיש בצד. כפר סבא הוליכה בפתיחה ב-7 הפרש, אבל האורחים ביצעו מהפך והוליכו בנקודה במחצית. המשחק הלך צמוד מאוד, ו-8 שניות לסיום במצב של שיוויון לקחה כפר סבא ושלחה את דניס קלמנטה אל הקו. ההימור השתלם כשהאחרון החטיא את שתי הזריקות, אבל החדירה של הרוש על הבאזר הלכה החוצה והמשחק נדד להארכה. יקנעם/מגידו תפסה פיקוד וכבר הוליכה ב-5 הפרש, חצי דקה לסיום, אבל כפר סבא לא ויתרה, וביצעה קאמבק ענק עם 7 נקודות בזמן שנותר, כשזליקוביץ' סגר את הסיפור עם לייאפ מרהיב, 6 שניות לסיום. טישמן קיבל הזדמנות אחרונה לנצח את המשחק אבל איבד את הכדור. אבירם זליקוביץ' הוליך את כפר סבא עם 22, אריק טריימל הוסיף 18 ו-12 ריבאונדים. ליקנעם/מגידו: קלמנטה 24 ו-21 ריבאונדים.


אליצור יבנה - מכבי באר יעקב 95:97 (לאחר הארכה)

קבוצתו החזקה של נתי כהן הבטיחה לעצמה את המקום השלישי ואת יתרון הביתיות עם ניצחון דרמטי על יריבתם לצמרת. באר יעקב הגיעה במטרה לצאת עם ניצחון חוץ שיקפיץ אותם במעלה הטבלה והוליכה ב-5 בפתיחה, אבל יבנה חזרה לעצמה וירדה ביתרון נקודה במחצית. משם והלאה התפתח משחק צמוד. שלשה ענקית של פרחי צימקה לנקודה בלבד עמוק, דקה לסיום, וגומז היה יכול לנצח עבור האורחים את המשחק אבל החטיא אחת מהעונשין, 5 שניות לסיום והמשחק הלך להארכה. באר יעקב הוליכה בפתיחת ההארכה, אבל יבנה חזרה עם סל ועבירה של הופמן, וסל גדול של ברנדווין 18 שניות לסיום ניצח את המשחק עבורה. צ'אד טימברלייק הוליך את יבנה עם 24 ו-6 אסיסטים כשקיילי ווילסון מוסיף 24 משלו. לבאר יעקב: ג'רמיין הול 28.

הפועל לב השרון - הפועל תל אביב 81:70

קבוצתו של שרון אברהמי, שמגיעה לפלייאוף עייפה וחבוטה, התאוששה מההפסד המוזר במחזור הקודם עם ניצחון חסר חשיבות, היות ואת המקום הראשון היא כבר הבטיחה מזמן. האדומים פתחו חזק וטסו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ויתרון 16 במחצית. לב השרון עם משחק גדול של וייד החלה להתקרב, אבל הפועל לא איפשרה לה להוריד את הפיגור לחד ספרתי, ועתה מתחיל הדבר האמיתי עבור האדומים בדמות הפלייאוף. בריאן אוסברי הוליך את קלעי הפועל תל אביב עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים, אלעד אליהו הוסיף 20. ללב השרון: וייד 20 ו-7 ריבאונדים.


אליצור רמלה - הפועל עפולה 60:89

רמלה הבטיחה את מקומה בפלייאוף ועשתה זאת בצורה משכנעת מאוד. מנגד, האורחים עוד קיוו להשיג ניצחון שישמור אותם בתמונת 8 האחרונות אך התבוסה הזו ככל הנראה מסיימת להם את העונה. דווקא עפולה היתה זו שהוליכה לאורך הרבע הראשון, אבל ריצת 13:24 ברבע השני נתנה יתרון 10 למארחים. עפולה לא הרימה ידיים, אבל אז הגיע הרבע האחרון ואיתו התפרקולת כללית של האורחים, בעוד רמלה ניצלה זאת כדי לרוץ ל-10:26 ולזכות בניצחון החשוב. דרור דוידי הוליך את קלעי רמלה עם 18 נקודות, קינה יאנג הוסיף 17 ו-7 ריבאונדים. לעפולה: טל דן 16 ו-8 ריבאונדים.

עירוני נהריה - הפועל קרית טבעון 94:77

האורחים ידעו היטב שהם חייבים ניצחון במחזור האחרון כדי לשמור על הסיכויים לעלות לפלייאוף ועשו את העבודה עם ניצחון גדול בחוץ. טבעון נהנתה גם מההפסדים של עפולה ורמת גן, ובמידה ודבר לא ישתנה בעקבות פרשת כפר סבא, היא אמורה לסיים במקום השמיני. האורחים טסו בפתיחה ל-15:25, אבל נהריה חזרה לעצמה והורידה ל-3 בלבד אחרי שני רבעים. המארחים המשיכו להתקרב והקשו על טבעון, אבל רבע אחרון נהדר של האורחים בו רצו ל-15:30 הבטיח להם את הניצחון וככל הנראה את הכרטיס לפלייאוף. עודד שעשוע הוליך את קלעי טבעון עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים, בר טימור הוסיף 19. לנהריה: ג'רון רוברטס 18.


הפועל בארי - עירוני רמת גן 107:110 (לאחר שתי הארכות)

איזה משחק מטורף בדרום. המארחים רק רצו לסיים את העונה בטון חיובי ועשו זאת אל מול האוהדים המקומיים, בעוד רמת גן ראתה את העונה של מסתיימת כשאיבדה סיכוי לסיים שמינית אחרי ההפסד. בארי הוליכה עמוק בתוך הדקה האחרונה, אבל קולוול השווה עם לייאפ, ושתי הקבוצות לא מצאו את הטבעת עד לסיום כשהמשחק הלך להארכה. קוחנסקי עוד העלה את רמת גן ליתרון עם שתיים מהקו, 10 שניות לסיום, אבל דותן השווה שתי שניות לפני הבאזר והמשחק עבר להארכה שניה. המארחים תפסו פיקוד הפעם, ועם דותן ושימפן כבר עלו ליתרון 9. ירמישין ותומאס לא ויתרו ושוב החזירו את האורחים למשחק, כשסל ענק של ירמישין קובע שיוויון 107:107, 2 שניות לסיום. עוד הארכה? לא אם אתם שואלים את שיפמן. שחקנה המצויין של בארי קבר זריקה מחצי מגרש הבאזר ושלח את הקהל המקומי לחגוג ניצחון ענק ודרמטי. סטייסי מורגן הוליך את בארי עם 25 ו-10 ריבאונדים, הרן שיפמן קלע 23. לרמת גן: קולוול 30.


מכבי הוד השרון - מ.כ הבקעה 77:63

האורחים שכבר הבטיחו את המקום השני בליגה במחזור הקודם, סיימו את העונה הרגילה בסטייל, והראו שהם מגיעים במומנטום מצויין אל הפלייאוף. המשחק נגמר כבר ברבע הראשון, כשהבקעה השפילה את המארחים כשהותירה אותם על 5 נקודות בלבד, בדרך ל-16 הפרש. הוד השרון עוד הצליחה לצמק מעט לקראת המחצית, אבל ברבע השלישי לחצו האורחים על הדוושה, קפצו ל-20 הפרש משם נותר להוד השרון רק לצמק. סטפן ברדפורד ואיתי גרינבוים הוליכו את הבקעה עם 15 נקודות כל אחד, כשרון קולע 19 עבור המפסידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully