וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון לא ממהר למנות את מוריניו למחליפו

מנג'ר יונייטד הבהיר כי יישאר בתפקיד : "אני מבין שז'וזה רוצה לחזור לאנגליה, אבל קשה לי להגיד מתי הג'וב שלי יהיה פנוי"

24 שעות לפני שיעלה לאחד המשחקים הגדולים שלו העונה - רבע גמר ליגת האלופות מול צ'לסי (רביעי, 21:40, ספורט 5 ו-HD) - התייחס הערב (שלישי) אלכס פרגוסון לעתידו במנצ'סטר יונייטד, ולא בפעם הראשונה. הפעם הטריגר לדברים היה ז'וזה מוריניו, שהביע בשבועות האחרונים את רצונו לשוב ולאמן באנגליה, והתקשורת הבריטית כמובן פירשה זאת וקבעה כי הוא זה שיחליף את פרגוסון באולד טראפורד כאשר הסקוטי הנצחי יחליט לפרוש.

"ז'וזה חבר טוב שלי. דיברנו הרבה פעמים על העתיד שלו ואני מבין שהוא רוצה לחזור לאנגליה, בגלל שכאן למאמן יש יותר חופש מבספרד, עם הלחץ של התקשורת והרדיו", אמר פרגוסון ל'גאזטה דלו ספורט'. "עם זאת, קשה לי להגיד מתי הג'וב שלי יהיה פנוי. הבריאות שלי תקבע את זה. אמשיך כאן עד שארגיש שאין לי את האנרגיה שתמיד היתה לי".

הסקוטי יחגוג יום הולדת 70 בהמשך השנה, ואף יציין 25 שנים במנצ'סטר יונייטד. "אבי, שעבד בנמל, יצא לפנסיה בגיל 65 ושנה מאוחר יותר נפטר. הדבר הכי גרוע שאפשר להגיד הוא שעבדתי 45 שנה ועכשיו מגיע לי לנוח. תמיד צריך להישאר פעיל, ובפורמה טובה", אמר פרגוסון הנחוש. אופציה נוספת, שלא נשמעת סבירה במיוחד, היא בקשה מצד ראשי השדים האדומים להחליף מאמן. מה חושב על כך הסקוטי? ובכן: "'אם יגידו לי, אלכס, אתה זקן מדי' - אין בעיה. אגיד שעשיתי את חלקי כאן, היתה לי קריירה פנטסטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully