וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ווסטפאל: "לא מפתיע אותי שעמרי כספי מתוסכל"

מאמן סקרמנטו התייחס לביקורת של הישראלי בנוגע למעמדו בקבוצה: "הוא בחור תחרותי שלא מרגיש שמקומו על הספסל"

הדברים שכתב עמרי כספי באתרו הרשמי היכו גלים בארצות הברית, והביאו לא מעט מערכות חדשות אמריקאיות, ביניהן רשת 'יאהו', להתייחס לנושא. כזכור, השחקן הישראלי הראשון ב-NBA הביע תסכול רב על כך שלא הירבה לשחק העונה באופן כללי וישב דקות ארוכות על הספסל בשבועות האחרונים בפרט, פקפק בעתידו במועדון, ולא חשש גם לבקר את מאמן הקינגס פול ווסטפאל.

"זה לא קל לשבת בצד, כמו שקורה לי בלא מעט משחקים", פתח כספי את הפוסט האחרון בבלוג שלו. "הסיטואציה בסקרמנטו מבחינתי היא לא כמו שהיתה בעבר. המאמן פול ווסטפאל עושה נסיונות ומתרגל דברים אחרים, כאשר מה שבטוח הוא שאני לא נמצא בתוכניות שלו. אני יודע שיש מספר רב של קבוצות, שמעוניינות בי לקראת העונה הבאה. אני מקווה שאמצא את עצמי בקבוצה שתעריך את היכולת שלי כשחקן וכבן אדם, קבוצה שתשחק באופן קבוצתי... אני עדיין לא יודע אם לא אמשיך באופן סופי בקינגס... מקווה שיעריכו אותי מספיק כדי לתת לי ללכת למקום אחר בו אוכל לשחק כדורסל", נכתב בין היתר.

הערב (שלישי), התייחס לראשונה פול ווסטפאל לדבריו הישירים של כספי ודווקא עמד לצידו של הפורוורד. "אין ספק שעמרי מתוסכל וזה בכלל לא מפתיע אותי שהוא רוצה לשחק", אמר מאמן הקינגס לרשת טלוויזיה מקומית. "הוא בחור טוב ותחרותי, והוא מרגיש שהוא לא צריך לעלות מהספסל". הישראלי מחזיק בחוזה עד עונת 2012/13 בסקרמנטו, כאשר אז תבחר הקבוצה האם להאריך את חוזהו בעונה נוספת או לא.

כספי מקבל העונה 24 דקות משחק בממוצע ומחזיר ב-8.8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים. עם זאת, מתוך תשעת המשחקים האחרונים של המועדון הוא שותף חמש פעמים בלבד, וקיבל כ-6.5 דקות בממוצע לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully