וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "ליגת האלופות היא חלום, אפשר לעשות זאת"

מנג'ר צ'לסי מרוצה מהכנות קבוצתו לקראת יונייטד (21:45, ס' 5 ו-HD). מסי לפני שחטאר (21:45, 5+): "תמיד מסובך נגדם"

שלב רבע גמר ליגת האלופות יימשך הערב (רביעי) עם עוד שני משחקים מצוינים, כשבמוקד כמובן הקרב על אנגליה בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג'. הכחולים לא שכחו את אותו ערב מקולל במוסקבה במאי 2008, אבל מקווים שהמאזן הביתי המרשים מול השדים האדומים יעשה עבורם את העבודה הפעם. במקביל, תארח בקאמפ נואו ברצלונה את שחטאר דונייצק וחבורת הברזילאים שלה, שכבר ניצחו בבירת קטלוניה לפני שנתיים וחצי.

צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 5 וספורט 5 HD)

מצד אחד אלופת אנגליה שלא יכולה לשכוח את אותו גמר עצוב מבחינתה במוסקבה עם הפנדל המוחמץ של ג'ון טרי, ומצד שני מוליכת הפרמיירליג שלא ניצחה בסטמפורד ברידג' מאז אפריל 2002. מה שבטוח, גם אם המשחקים לא יתעלו לרמה גבוהה כפי שחוזים הפרשנים, רבע הגמר הכל-אנגלי בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד - שתי הקבוצות שמחלקות ביניהן את השליטה בליגה בשש השנים האחרונות - יהיה דרמטי ובעל השלכות גדולות על שני המועדונים.

צ'לסי מחפשת חצי גמר שישי בשמונה שנים, אבל במפגשים הקודמים שלה מול אנגליות בליגת האלופות ידעה הצלחה רק בשלושה מקרים. לעומתה, מנצ'סטר יונייטד חגגה פעמיים על חשבון יריבות מהממלכה, ואחרי המהפך הגדול באפטון פארק, הגדלת הפער בליגה והחזרה לכושר של ווין רוני, יש לה הזדמנות לסיים את רצף הכישלונות בגשר. "אני מקווה שהפעם הרוח תנשוב לכיווננו", אמר אלכס פרגוסון. אין הבדל בין הקבוצות. אלו שתיים שזכו באליפויות, יש להן הרבה ניסיון ומאמנים מנצחים. הפרטים הקטנים יכריעו את ההתמודדות".

פטריס אברה החמיא ליריבתו: "יש לי המון כבוד לצ'לסי. בכל שנה אני חושב שהיא היריבה הכי מסוכנת שלנו על התואר. אבל זה מוזר, כי תמיד אנחנו חושבים שאנחנו משחקים טוב מאוד נגד צ'לסי, אבל אז אנחנו מגיעים לסטמפורד ברידג' ומפסידים, כמו שהיה בליגה לפני שלושה שבועות. המפתח במשחקים כאלה הוא ריכוז, כי אנחנו משחקים יותר טוב מהם אבל חייבים להיות מרוכזים עד הדקה האחרונה".

סר אלכס יקבל בחזרה את ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס ואנדרסון שמתאוששים מפציעות, כאשר בצד השני לקרלו אנצ'לוטי יש רק בעיה אחת עם היעדרותו של דויד לואיז, שלא רשאי ליטול חלק במפעל ואותו יחליף ברניסלב איבנוביץ'. בשורות טובות מגיעות מכיוונו של יוסי בניון, שלראשונה זה שבעה חודשים ייכלל בסגל של צ'לסי.

הלונדונים יודעים שחוליית ההתקפה של הקבוצה - פרננדו טורס, דידייה דרוגבה, סלומון קאלו וניקולא אנלקה - כבשה יחד (!) שלושה שערים בתשעת המשחקים האחרונים. טורס, למעשה, עשוי לפתוח בכלל על הספסל, על אף שהמאמן מסרב בינתיים לגלות את ההרכב. "בעבר צ'לסי היתה קרובה מאוד לזכיה בליגת האלופות, אבל לצערי כמה דברים לא עבדו. אני מקווה שהעונה יהיה לנו את המזל", אמר אנצ'לוטי במסיבת העיתונאים. "האווירה טובה מאוד, יש לנו את השחקנים והנסיון והיכולת כדי לעשות הכל. הגענו ברגע הנכון כדי לשחק את הטוב ביותר שלנו. כל מאמן ושחקן בעולם רוצה להיות מעורב במשחק כזה, זהו רגע פנטסטי בקריירה, ליגת האלופות היא חלום".

הרכב משוער צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה, ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, אשלי קול, ראמירס, מייקל אסיין, פרנק למפארד, פלורן מאלודה, ניקולא אנלקה (פרננדו טורס), דידייה דרוגבה.

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, פאביו, כריס סמולינג, נמניה וידיץ', פטריס אברה, מייקל קאריק, ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה, נאני, ווין רוני, דימיטאר ברבאטוב.

ברצלונה - שחטאר דונייצק (21:45, ספורט 5+)

מעודדת מיצירת פער שמונה הנקודות בליגה על חשבון ריאל מדריד ומהתאוששתו המהירה של ליאונל מסי מהפציעה הקלה ממנה סבל לאחר משחקה של נבחרת ארגנטינה, ברצלונה רוצה לסגור את הסיפור מול שחטאר דונייצק כבר במשחק הראשון. האוקראינים, שמופיעים לראשונה בהיסטוריה שלהם ברבע גמר ליגת האלופות, זוכרים היטב איך ניצחו 2:3 בקאמפ נואו בדצמבר 2008, ומאמינים כי יוכלו למנוע מהקטלאנים ניצחון בית תשיעי ברציפות במפעל.

ברצלונה מתקשה לאחרונה בהתקפה, כשמסי לא כבש בשלושת המשחקים האחרונים ודויד וייה כבר סופר שישה משחקים כאלה. "הגולים יבואו בסופו של דבר, ואם אני לא אכבוש אז החברים שלי יעשו זאת", הודיע וייה, אך בהמשך הודה כי "כשאתה לא מבקיע זה גורם לך להתחיל לדאוג". פפ גווארדיולה מתכוון שוב להרכיב במרכז ההגנה את סרחיו בוסקטס לצד ג'רארד פיקה, בעקבות היעדרותם של קרלס פויול ואריק אבידל.

"יש לי הרגשה מוזרה לגבי המשחק הזה", הודה גווארדיולה. "אני לא אוהב את התחושה שכבר מתייחסים כאילו עלינו לחצי הגמר. יהיה נחמד אם האוהדים יזכרו שזו ליגת האלופות ומדובר בשלב רבע הגמר ויעזרו לנו לנצח. שחטאר קבוצה מסוכנת, אני זוכר את המשחק מולם בשנה הראשונה שלי כמאמן. הם עוד השתפרו מאז וגם הפגרה שלהם עשתה להם טוב. אסור לשכוח שהם עברו את רומא. בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר במשחק בית שכזה הוא לא לספוג".

גם ליאונל מסי נותן הרבה כבוד לאוקראינים: "אנחנו יודעים שיש מולנו יריבה קשה המשחקת טוב עם שחקנים טובים. זה תמיד היה מסובך כשפגשנו אותם בעבר, ואני בטוח שזה יהיה גם הפעם". עם זאת, מסי מודע לכך שגורל המשחק תלוי בעיקר בו ובחבריו לקבוצה: "הכל תלוי באיך שנתפקד. חשוב לנו לנצח כי זה יקל עלינו בגומלין. הם קבוצה חזקה, ואין יריבות קלות בליגת האלופות, אבל אנחנו לא חושבים על תיקו כשאנחנו משחקים את המשחק שלנו".

הקבוצות נפגשו בעבר שבע פעמים, כשברצלונה ניצחה בארבעה, כולל באחרון שהיה הסופר קאפ האירופי ב-2009, אז פדרו הכריע את המשחק בהארכה. מי שמכיר היטב את שתי הקבוצות הוא דמיטר צ'יגרינסקי, שחזר לשחטאר אחרי שהות לא ממש מוצלחת אצל הקטלאנים שרכשו אותו תמורת 25 מיליון יורו ומיהרו לוותר עליו. "הוא יכול היה לעזור להם", אמר הקפטן דריו סרנה. "עשינו הצלחה גדולה ועכשיו אנחנו מכוונים ליעד הבא: התקדמות באירופה על חשבון הקבוצה הטובה בעולם. זה אפשרי".

שחטאר דונייצק ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים באירופה, מציגה סוללת ברזילאים מרשימה בהתקפה שעל פי מירצ'ה לוצ'סקו אמורים לספק את התשובה לחלוצי ברצלונה. "יש להם הרבה שחקנים מהירים, קטנים ומלהיבים", הסביר המאמן הרומני, "והברזילאים שלנו הם בדיוק מאותו סוג. היתרון שלהם זה שהם משחקים יחד זמן רב יותר".

הרכב משוער ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, סרחיו בוסקטס, אדריאנו, חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, פדרו, דויד וייה, ליאונל מסי.

הרכב משוער שחטאר דונייצק: אנדריי פיאטוב, דריו סרנה, דמיטרו צ'יגרינסקי, ירוסלב רקיצקי, רזבאן ראט, הנריק מחיטריאן, תומאש הובשמן, דוגלאס קוסטה, ג'אדסון, וויליאן, לואיז אדריאנו.

עדכון ראשון: 5/4 19:55
עדכון אחרון: 6/4 12:00

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully