וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: טורס לא צפוי לפתוח מול יונייטד

הכחולים לא מקבלים תפוקה מהחלוצים, אך אנצ'לוטי אופטימי: "יש לנו את כל הביטחון". סמולינג: "השתנינו מאז ההפסד להם"

לא רק אברהם גרנט בטראומה מה-21 במאי 2008. כל צ'לסי זוכרת היטב את הגמר המקולל ההוא, בו הפסידו הכחולים למנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות במוסקבה בקרב פנדלים כאוב, ומחר (רביעי) צ'לסי יודעת שזו תהיה הזדמנות די נוחה לנקמה ביריבה ממנצ'סטר, במסגרת רבע גמר ליגת האלופות.

מבחינת צ'לסי, המשחק חשוב הרבה יותר. הבלוז די איבדו סיכוי לזכות באליפות (פער 11 נקודות מהמקום הראשון, שמונה משחקים לסיום), כבר הודחו מהגביע האנגלי, וכעת כל מה שנותר להם זה ליגת האלופות. רק בשנה שעברה צ'לסי זכתה בדאבל נפלא אחרי שליטה אבסולוטית בכדורגל האנגלי, אבל עכשיו קרלו אנצ'לוטי יודע שהוא רחוק הדחה אחת מאפשרות לפיטורים.

על הנייר, צפויים לנו משחקים צמודים, מאחר שרק שניים מ-11 המפגשים האחרונים בין צ'לסי ליונייטד הוכרעו בהפרש של יותר משער אחד. כמו כן, צ'לסי לא הפסידה ליונייטד בעשרת המשחקים האחרונים בסטמפורד ברידג', כולל האחרון שבו ניצחה האלופה 1:2 משערים של לואיז ולמפארד.

מנגד, בצ'לסי יודעים שחוליית ההתקפה של הקבוצה - טורס, דרוגבה, קאלו ואנלקה - כבשו ביחד (!) שלושה שערים בתשת המשחקים האחרונים. טורס, למעשה, עשוי לפתוח בכלל על הספסל.

"מבחינה פסיכולוגית ופיזית, המצב של הקבוצה הוא טוב מאוד", סבור המאמן קרלו אנצ'לוטי, על אף שקבוצתו איבדה נקודות ב-1:1 מול סטוק, "אין לנו שום בעיות, ואנחנו מוכנים למשחק מול יונייטד. יש לנו את כל הביטחון ביכולת שלנו, ואת האמונה שננצח.

"אנחנו יודעים שיונייטד נמצאת באותו מצב", המשיך האיטלקי, "זה יהיה משחק מאוד מרגש, משחק קשה וקשוח. אנחנו יודעים עליהם הכל, והם יודעים עלינו. מי שתהיה ראויה יותר לניצחון, תעפיל לשלב הבא".

מנגד, ביונייטד, גם הבלם כריס סמולינג מצפה למשחק, על אף שהוא זוכר שבביקור האחרון שלו בסטמפורד ברידג' הוא ביצע את ההכשלה הקריטית של יורי ז'ירקוב, שהביאה לפנדל של צ'לסי ולהפסד של יונייטד. "דברים כאלה קורים בקריירה", אמר סמולינג, "חשוב לדעת איך מתאוששים מזה. מאז שיפרנו את היכולת שלנו, ואנחנו מגיעים עם הרבה ביטחון למשחק ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully