וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מרינקוביץ' עשוי לפתוח כחלוץ

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב הזהובים מתכוננים לדרבי נוסף נגד הפועל. דרור קשטן מחפש פתרונות להיעדרות של בלילי

שחקני בני יהודה נהנו אתמול מיום חופשי וחגגו בחתונתו של בלם הקבוצה אביב חדד. הערב (שלישי) יחזרו השחקנים של דרור קשטן לאימונים ויפתחו בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בשבת בבלומפילד. הזהובים, מעודדים מהניצחון 0:2 על מכבי תל אביב בשבת, ינסו לצבור נקודות גם נגד היריבה העירונית באדום ובכך לשפר עוד יותר את מצבם במאבק על כרטיס לפלייאוף העליון.

קשטן יחסר בשבת את פיני בלילי ועוז ראלי המוצהבים וכן את הבלם איבן גארידו שיעבור השבוע ניתוח נוסף בקרסולו הפגוע ולמעשה סיים כנראה את העונה הנוכחית. הקשר חסן אבו זייד נמצא בספק גדול למשחק בשל רגישות בשריר הירך האחורי ומתיחה קלה בשריר התאומים. בעקבות חסרונו של בלילי צפוי הסרבי הצעיר ננאד מרינקוביץ' לפתוח כחלוץ בחוד ההתקפה, כאשר שלומי לוי עשוי לפתוח בצד ימין של הקישור. עד כה שיחק מרינקוביץ' בתפקיד הקיצוני וכעת, לראשונה העונה, הוא יפתח כחלוץ. מי שיחזור להרכב הוא הקשר לירוי צעירי, שלא שיחק נגד מכבי תל אביב וסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים.

אתמול ביקרה מחלקת הנוער של המועדון בתערוכה לזכרו של אבי כהן ז"ל. שחקני הנוער והנערים של המועדון קיבלו סיור מודרך במקום על ידי הבעלים חזי מגן וכן אריה אלטר יושב ראש ארגון השחקנים ואחד ממקימי התערוכה.

"המשחק נגד מכבי תל אביב היה חשוב לנו מאוד", אמר המגן איציק עזוז לאתר הרישמי של הקבוצה. "לפני כן ידענו שיש לנו עוד שלושה משחקים בשביל להישאר בתמונת הפלייאוף העליון, בנסיון לעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. לקראת המשחק הקשה שצפוי לנו נגד הפועל תל אביב נצטרך לבוא כפי שהגענו למשחק נגד מכבי עם 100 אחוז נחישות ובאותו האופן, המלחמה והאמונה וכמובן שיהיה ניתן לנצח", הוסיף המגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully