וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר ישוב לארץ לאחר פגישה עם גולדהאר

מאמן מכבי ת"א דן עם הבעלים על מצב הקבוצה וההכנות לעונה הבאה. ניבאלדו יפתח נגד מכבי פ"ת, עומר ורד מועמד לחזור

מוטי איוניר, מאמנה של מכבי תל אביב, ישוב הערב (שלישי) ארצה לאחר ביקור בן יומיים בטורונטו שבקנדה, שם נפגש עם הבעלים מיטש גולדהאר ודן עמו בתוכניות העבודה לקראת העונה הבאה. השניים שוחחו כמובן גם על מצבה הנוכחי והעגום של הקבוצה, שספגה בשבת את הפסד הליגה השלישי ברציפות שלה.

למרות התוצאות האחרונות, אומרים בסביבתו של הבעלים כי הוא אינו מתחרט על הארכת חוזהו של איוניר בשנה נוספת וכי הוא בהחלט מאמין שהוא האיש הנכון להוביל את המועדון לקראת העונה הבאה. השניים שוחחו על מספר שחקנים שמועמדים לעזוב בקיץ וכן הוזכרו שמות של כאלה שעשויים להגיע לקרית שלום כחלק מהשינויים שייערכו בסגל. אחד השחקנים שצפויים לחזור הוא המגן הצעיר עומר ורד שמושאל להפועל חיפה. סקאוט הקבוצה גדי כרמלי עקב אחרי ורד ביום ראשון במשחקה של חיפה נגד בני סכנין והתרשם לטובה ממשחקו של המגן.

בתוך כך תערוך היום הקבוצה שני אימונים, אותם צפויים להעביר עוזריו של איוניר קובי אלפסי וחנן אזולאי. בשבת יפגשו הצהובים את מכבי פתח תקוה, ויחסרו את הבלם המורחק סאבו פאביצ'ביץ' וכן את אבי סטרול וגל אלברמן המוצהבים. בשל מצוקת הבלמים צפוי הבלם הברזילאי ניבאלדו לחזור לשחק לראשונה מזה שלושה חודשיים ולפתוח בהרכב. במכבי היו רוצים שהברזילאי יכנס לשחק בהדרגה אולם בשל חסרונם של פאביצ'ביץ' וסטרול הוא צפוי לפתוח ביחד עם ריף פרץ במרכז ההגנה. גם הקשר מאור בוזגלו שלא שיחק בשבת נגד בני יהודה בשל ריצוי עונש שספג במועדון, צפוי לחזור להרכב בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully