וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "הקדמת השעה זה הפתרון הכי הולם"

יו"ר מכבי תל אביב הגיב לשמועות כי גמר הפיינל פור יוקדם במספר שעות: "היורוליג מעריכה מחדש, מאמין שעד יום ו' נדע"

מכבי תל אביב והנהלת היורוליג דנות על הקדמת שעת משחק גמר הפיינל פור, וברור כבר עתה כי משחק הגמר לא יוקדם ליום שבת, אלא ייערך במועדו המקורי - 8 במאי. בספרד פורסמו דיווחים כי שעת המשחק הוקדמה ל-16:30 אחר הצהרים שעון ברצלונה, כלומר 17:30 שעון ישראל, אולם אף גורם רשמי לא אישר זאת והצדדים עדיין דנים בסוגית שעת המשחק.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי הגיב לשמועות, ואמר הבוקר (שלישי) בראיון לתכנית "נכון להבוקר" בגלי צה"ל: "אתמול בערב הנהלת היורוליג הודיעה רשמית כי היא קיבלה את כל המסמכים שהעברנו לגבי העובדה שיום הזיכרון לחללי צה"ל הוא יום מקודש, שאסור לשחק בו על פי חוק. בהודעתם נמסר כי הנהלת היורוליג עושה הערכה מחדש לגבי מועד המשחק, כולל זכויות שידור והעיר ברצלונה. אני מאמין שעד יום שישי נדע בוודאות".

"אני מאמין ורוצה להאמין שיימצא פיתרון", הוסיף מזרחי, "אני מסכים שהקדמת השעה זה הפתרון הכי הולם. אני לא רוצה לחגוג לפני שהיורוליג תוציא הודעה רשמית על הקדמת המשחק". מזרחי נדרש להגיב לכך שבימים האחרונים קיבלה הקבוצה פניות ממשפחות שכולות, אשר סברו כי זכותה לשחק ביום הזיכרון. "אנחנו מודעים ורגישים ונכונים לשמוע כל פנייה הקשורה בהורים שכולים, שאיש לא יכול להבין את גודל כאבם. אנחנו מאוד רגישים לזה, וגם לא רוצים להגיע למצבים קיצוניים שנשחק ביום הזיכרון. יש חוק במדינה שאומר שיום הזיכרון נכנס לתוקף עם הצפירה שמושמעת לתוקף בשמונה בערב".

מזרחי נשאל האם סירובה הנחרץ של מכבי לשחק ביום הזיכרון נובע מהפקת לקחי פיינל פור 1991 שנערך בפריס. "אני לא רוצה להיכנס לנושא הזה, ויש לי הרבה מה לומר. באותה שנה מדוברת, עשינו הכל כדי להקדים את שעת המשחק והצלחנו בזה, הדין אומר שהיום והשעה נקבעים לפי המקום ולא מקום אחר, אחנו לא רוצים לשוב לדיון הזה. המשחק בפריס הסתיים לפני כניסת יום הזיכרון, ואנחנו לא רוצים להיכנס שוב לוויכוח כזה".

במכבי תל אביב ניהלו בשבועות האחרונים משא ומתן עם הנהלת היורוליג באשר למועד משחק הגמר, אשר נערך בערב יום הזיכרון. אנשי מכבי תל אביב סירבו בתוקף לשחק במועד המקורי של הגמר, וניסו להקדים ביממה את מועדי חצי הגמר והגמר לימים חמישי ושבת. האפשרות הזו נבדקה והייתה זקוקה לאישור של הנהלת היורוליג והגופים המשדרים, אולם התברר כי אינה ריאלית. בסופו של דבר אנשי מכבי הבינו כי הגמר ייערך ביום ראשון, ונכון לעכשיו הצדדים מנסים להגיע להסכמה בנוגע לשעת משחק הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully