וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופה בדיכאון

אינטר מגיעה למשחקה מול שאלקה אחרי התבוסה הקשה בדרבי למילאן, אבל יודעת שבסן סירו היא פשוט חייבת לנצח. אלא שבפינה ממתין לו ראול לעשות צרות. איך זה ייגמר?

משחקים 26-31: אינטר – שאלקה

מצב הקבוצות:

אינטר מגיעה במצב רוח איום ונורא למשחק רבע גמר ליגת האלופות אחרי התבוסה שחטפה בדרבי של איטליה כהפסידה 3:0 למילאן ובמרחק של חמש נקודות מהמוליכה כשנותרו שבעה מחזורים לסיום העונה. שאלקה הייתה קרובה לניצחון 0:2 ביום שישי האחרון נגד סט. פאולי, עד שאוהד זרק כוס בירה לעברו של הקוון שנאלץ לבקש את הפסקת המשחק. במשחק עצמו הקבוצה מגלזנקירשן הרשימה מאוד אחרי שראול ודרקסלר כבשו את שני השערים.

מומנטום:

אינטר מגיעה אחרי הפסד 3:0 למילאן בליגה, ניצחון 0:1 על לצ'ה, ניצחון 2:3 על באיירן מינכן, תיקו 1:1 נגד ברשיה, ניצחון 2:5 על גנואה, ניצחון 0:2 על סמפדוריה, והפסד 1:0 לבאיירן מינכן. שאלקה מגיעה כאמור אחרי המשחק שפוצץ נגד סט. פאולי, ועוד קודם לכן היא הפסידה 2:0 לבאייר לברקוזן, ניצחה 1:2 את פרנקפורט, ניצחה 1:3 את ולנסיה, הפסידה 1:0 לשטוטגרט, ניצחה 0:1 את באיירן מינכן וסיימה ב-1:1 נגד נירנברג.

26: אינטר – שאלקה

שאלקה אמנם אחרי חילופי מאמנים, אבל בליגת האלופות היא שומרת על יציבות מסוימת והיא עשויה לנצל את הדיכאון של אינטר, שאולי שמחה מהיריבה שזימן לה השלב הזה, אבל עשויה להצטער על כך. ראול וחבריו הם לא קבוצה מאיימת, אבל בהחלט כזו שיכולה לעקוץ, כפי שעשתה לולנסיה. אנחנו צופים שהמשחק יסתיים בתיקו. ההימור: איקס (3.75)

27: אינטר – שאלקה (1+)

בהתאם להימור הקודם, אם הווינר נותן יתרון לשאלקה, כדאי להמר עליה. ההימור: 2 (2.25)

28: אנדר/אובר שערים (2-3)

ג'פרסון פרפאן נמצא בתקופה טובה מאוד והיה חתום על שניים מתוך ארבעת השערים שכבשה שאלקה בסיבוב הקודם. באינטר, לאונרדו צריך לקוות ליום טוב של סמואל אטו ו-ווסלי סניידר, ששניהם הבקיעו בניצחון הדרמטי על באיירן מינכן, אבל אנחנו מעריכים שכמות השערים תהיה שניים או שלושה. ההימור: איקס (1.80)

29: סמואל אטו – ראול

לכוכבה של שאלקה יש הרבה רצון להוכיח שהוא עדיין יכול לשחק ברמות הגבוהות ועם הנחישות שאיתה הוא יגיע למשחק, הוא עשוי לגבור על הכוכב הקמרוני של אינטר. ההימור: 2 (3.60)

30: אנדר/אובר קרנות (10-12)

קשה מאוד לדעת לאיזה כיוון המשחק הזה יתפתח, ולכן ההימור הזה הוא מאוד מסוכן ובעייתי. אנחנו מעריכים שכמות הקרנות תהיה ממוצעת, כלומר 10 עד 12 קרנות במשחק. ההימור: איקס (2.60)

31: חילוף ראשון

ההרגשה שלנו היא ששתי הקבוצות לא יעשו חילופים במהלך המחצית הראשונה, אבל הראשון שיחליף את אחד השחקנים שלו יהיה דווקא לאונרדו. ההימור: 1 (1.85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully