וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו"

4.4.2011 / 22:19

מאמן בני השרון התקשה לקבל את ההפסד לראשל"צ. פרנקו אחרי הניצחון על נתניה: "שחטו אותנו ושכחו מה המצב פה"

המחזור ה-24 בליגת העל הושלם הערב (שני) עם הניצחון המפתיע של מכבי ראשון לציון 81:88 על בני השרון, והניצחון של הפועל חולון 75:82 על ברק נתניה. קבוצתו של אפי בירנבוים שעברה תקופה קשה עם ארבעה הפסדים רצופים עלתה נחושה לפרקט בהרצליה והוליכה לכל אורך המשחק מול התצוגה האנמית של המקומיים, שלא קלעו אף שלשה (0 מ-6 קבוצתי) והפגינו נרפות לא אופיינית גם בהגנה.

"לא באנו מוכנים למשחק ואני לא מאשים אף אחד", אמר דן שמיר בסיום. "אני לוקח את כל האחריות ולא זורק את זה לשום כיוון, ראשון הובילו 40 דקות וניצחו בצדק, הם עשו המון נקודות במשחק המעבר ורדפנו אחריהם כל המשחק. אנחנו צריכים לעבוד כמו שצריך כי אנחנו מרמים את עצמנו בכמה שבועות האחרונים באימונים, וכל מי שבמערכת צריך לקחת את עצמו בידיים ולהיות בפוקוס, כי המשמעות של כל מה שעשינו עד עכשיו נמוכה מאוד. העונה מבחינתנו בחיתוליה, ואנחנו צריכים לסיים חזק, אבל כשקבוצה עושה 88 נקודות אצלנו בבית אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו".

בצד המנצח היה אפי בירנבוים שאמר: "הראינו שיש לנו פוטנציאל, ומלבד הניצחון שיחקנו כדורסל יוצא מן הכלל, אגרסיבי ואסרטיבי, אבל בחודש שעבר אנשים יצאו לחופשה לפני הזמן. דיברנו עם השחקנים ואמרנו להם שיש עוד חודש וחצי לסוף הליגה, כנראה היינו צריכים משחק גדול כמו בני השרון כדי להתעורר. אמרתי לשחקנים שאין לי את המתג שלהרים ולהוריד את היכולת לפני הפלייאוף. אם לא נתחיל עכשיו מוקדם, נבוא שטוחים ואף אחד לא ייתן לנו כבוד".

יהוא אורלנד, שקלע 12 נקודות כולל שתי שלשות מכריעות בסיום, אמר: "זה לא עניין של תקופה טובה או לא טובה. כשאתה נוסע באוטו של מכבי ראשון לציון אתה צריך לדעת שיש יעדים שלא תגיע אליהם. אתה שומר דלק ליעדים שאתה באמת רוצה להגיע אליהם. אנחנו מדברים אחרי ניצחון והמבין יבין. שמרנו דלק להמשך הנסיעה, יש לנו דלק ואנחנו מוכנים לנסיעה. כולם חגורים כולם מוכנים ושתהיה נסיעה בטוחה".

דני פרנקו: "שחטו אותנו ושכחו מה המצב פה"

באולם הפחים קטעה גם הפועל חולון רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון חשוב על נתניה, ושימחה את הקהל המקומי שעבר שבוע סוער של מחאה נגד ההנהלה. דני פרנקו אמר אחרי הניצחון: "אני כל כך שמח כי כל כך קשה לנו במהלך השבוע. לכל קבוצה יש ירידות ועליות במהלך העונה. זה טבעי ואנושי. אנחנו משחקים עם מה שיש לנו ולפעמים זה מספיק ולפעמים זה לא אבל החבר'ה נלחמים ונותנים הכל. קצת שחטו אותנו ושכחו מאיפה באנו ומה באמת המצב פה. אין פה ניסים ונפלאות, אנחנו צריכים לעבוד יותר קשה מכולם ולהיות טובים כל הזמן בשביל להביא ניצחונות".

מורן רוט, שכיכב עם 28 נקודות, הוסיף: "לא שיחקנו מושלם אבל ידענו לבוא ולהתעלות בדקות הנכונות. אחרי שהגענו לשיא מסויים היה ברור שתגיע ירידה. התחילו להספיד אותנו ולא מבינים את המצב שלנו. יש פה קבוצה מיוחדת אנחנו כל שבוע מתמודדים עם דברים לא פשוטים וממשיכים להילחם כי זה האופי שלנו השנה ולא ניתן לאף אחד לשבור אותנו. לא משנה נגד כמה זרים אנחנו משחקים אנחנו תמיד נותנים הכל. זה כיף שישראלים נותנים את הטון וזו חווייה. אנחנו מוכיחים משבוע לשבוע שעם סגל ישראלי צעיר ורעב שמסוגלים לעשות דברים יפים".

אריק אלפסי ונתניה נותרו מאוכזבים: "השחקנים ניסו להילחם ולהיות במשחק אבל מבחינה הגנתית נכשלנו בחצי השני בעיקר בעיקר עם מורן שהיה פשוט מדהים היום. מבחינה התקפית גם כשחזרנו למשחק במקום ללכת על הדברים שעבדו פשוט הכרחנו זריקות ולקחו אותם השחקנים שלא רציתי שייקחו. שחקנים צריכים לדעת לשים את האגו בצד וזו בעיה של קבלת החלטות. שחקנים חשבו על הזריקה שלהם במקום ללכת על מה שעבד. אנחנו צריכים להילחם על המקום השמיני כי זה עדיין לא סגור".

"אנחנו לא ממצים את הפוטנציאל שלנו", אמר שמוליק ברנר. "אפילו לא קרוב לזה. זה הפסד מאוד מאכזב. באמת שאין לי כל כך הרבה דברים טובים להגיד. להיות מתוסכל זו בחירה ואנחנו לא במצב שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להיות מתוסכלים. כל אחד באולם היום יכל לראות את מה שקורה אצלנו וזה לא הזמן ולא מתאים לרמה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully