וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור רמלה עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר מול אשדוד

מחזיקת היורוקאפ התעוררה אחרי שלושה רבעים רעים וניצחה 64:73 כדי לשמור על הביתיות בסדרה מול היריבה המפתיעה

אחרי שזכתה בגביע המדינה וכמובן עשתה היסטוריה והניפה את היורוקאפ, אליצור רמלה רוצה להפוך את העונה למושלמת ולזכות גם באליפות. הערב (שני) היא פתחה את סדרת גמר הפלייאוף בקרית מנחם מול מכבי אשדוד, שהדהימה בחצי הגמר עם 0:3 חלק על האלופה היוצאת רמת השרון, ולמרות שפיגרה לאורך שלושה רבעים הצליחה לנצח 64:77 ולעלות ליתרון 0:1 בסדרה.

עדן ענבר, שאימן בעונה שעברה את אשדוד והגיע לרמלה עם נדוניה של ארבע שחקניות - אורנית שוורץ, שירן צעירי, ריבי גרינבוים ולנה מוסטפינה - נאלץ לתמרן שוב בפתיחה ללא ליקו ווילינגהאם, וראה את השחקניות שלו מתקשות בהתקפה במחצית הראשונה. רמלה ניצחה פעמיים במהלך העונה הסדירה את אשדוד, אך בשני המקרים היה זה במשחקים צמודים ותוצאות נמוכות. הגנת אשדוד שמרה את רמלה על 13 נקודות בכל רבע במחצית הראשונה, שלטה מתחת לסלים (25 ריבאונדים לעומת 15 של רמלה עד ההפסקה) וכפתה על יריבתה אחוזים נמוכים, כשרק שארדיי יוסטון מתפקדת אצל המארחות. מנגד, אשדוד קיבלה נקודות מרנה מונטנגומרי וקטיה לויצקי, וסיימה את המחצית ביתרון 26:34.

ווילינגהאם נכנסה למשחק במחצית השנייה ועזרה ליוסטון וטנישה רייט לצמק את הפער, אבל לויצקי המשיכה להצטיין באשדוד והרבע השלישי הסתיים עם 47:54 לאורחות. העייפות ניכרה על שחקניות אשדוד, שאיבדו אט אט את היתרון שיצרו כשיוסטון השוותה ל-56:56 מהקו בתחילת הרבע הרביעי. שלשה של ווילינגהאם העלתה את רמלה ליתרון 62:66, ומכאן אשדוד כבר לא הצליחה לחזור, כששי דורון חתמה את התוצאה עם קליעות עונשין מוצלחות. רמלה ניצחה 64:73 ושמרה על הבית, כשהמשחק השני ייערך באשדוד ביום חמישי הקרוב.

קלעו לרמלה: שארדיי יוסטון 23 נקודות ו-9 ריבאונדים, טנישה רייט 17 ו-7 אסיסטים, שי דורון 10, ליקו ווילינגהאם 7 ו-7 ריבאונדים, קיה ווהן 6 ו-8 ריבאונדים, ריבי גרינבוים 5, אורנית שוורץ 4, לייני סלווין 2.

קלעו לאשדוד: קטיה לויצקי (12 ריבאונדים) ורנה מונטגומרי 14 כל אחת, תמרה ג'יימס 13, אשלי רובינסון ואמברוסיה אנדרסון 8, נעמי קולודני 5, לירן בוכריס 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully