וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר המכללות: ההזדמנות השנייה של באטלר

אחרי שהיתה רחוקה זריקה מאליפות אשתקד, תנסה הסינדרלה של ארה"ב לגבור על קונטיקט (4:20, ESPN ו-METV)

טורניר המכללות המשוגע ביותר בשנים האחרונות יגיע לסיומו הלילה (בין שני לשלישי), ונדמה שיש רק דרך אחת בה יוכל הטירוף להיות מושלם, והיא זכייה של באטלר באליפות היסטורית מול קונטיקט הפייבוריטית (4:20, שידור ישיר ב-ESPN ו-METV).

הבולדוגס כתבו בשנה שעברה פרק קסום בתולדות הריקוד הגדול כשעשו את הדרך הבלתי אפשרית עד למשחק הגמר, שם נכנעו לדיוק רק אחרי שזריקת הניצחון הפוטנציאלית של גורדון היוורד קפצה על הטבעת עם הבאזר. השנה, אחרי שאיבדה את כוכבה הגדול לטובת ה-NBA, רשמה סינדרלה הנצחית מסע מפתיע עוד יותר, והפעם אין לה כוונה להחמיץ את ההזדמנות.

המכללה הקטנה מאינדיאנה שהתקשתה לזכות אפילו באליפות חטיבת הההורייזון ליג הבינונית, שוב העלתה הילוך לטובת מרץ המשוגע, וחלפה על פניהן של אולד דומיניון, פיטסבורג, וויסקונסין, פלורידה ומי שניסתה לרשת אותה השנה, VCU המפתיעה. החבורה של המאמן הצעיר בראד סטיבנס מונהגת על ידי הסיניור מאט הווארד והג'וניור שלווין מאק, שינסו לנצל את הניסיון שצברו אשתקד כדי להפוך לאנדרדוגית הגדולה אי פעם שקוטפת את התואר היוקרתי.

אלא שמנגד גם לקונטיקט יש מסע מופלא להשלים, ולמרות שתי האליפויות שכבר מונחות בכיסו של ג'ים קלהון (1999 ו-2004), והיוקרה של יוקון כחברה קבועה בצמרת עולם המכללות ב-20 השנים האחרונות, השנה גם היא יכולה להיחשב כסוג של סינדרלה. ההאסקיז פתחו את העונה מחוץ לדירוג הארצי וצברו תאוצה יחד עם השיפור המטאורי של קמבה ווקר, שיעמוד הלילה במרכז העניינים.

הג'וניור הכספיתי הוביל סגל צעיר ולא מגובש לזכייה מדהימה בטורניר הביג איסט עם סדרת הופעת קלאץ' שנכנסו לפנתאון של מרץ המשוגע, והדהירה נמשכה אל תוך טורניר המכללות. אחרי שהפילו בדרכם את באקנל, סינסינטי, סן דייגו סטייט, אריזונה וקנטאקי, גם להאסקיז יש כבר מספיק ניסיון במשחקי נוקאאוט. ג'רמי לאמב ואלכס אוריאקי כבר הוכיחו שהם מסוגלים לספק לווקר מספיק עזרה כדי להתמודד עם כל יריבה, אבל ברגע האמת, שיגיע הלילה בדקות הסיום, תהיו בטוחים שקמבה יהיה זה שיתייצב לבדו מול סינדרלה, בניסיון להפוך פעם נוספת את הכרכרה של באטלר לדלעת רגע לפני חצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully