וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני וג'רמיין ג'קסון נקנסו ב-12 אלף שקל כל אחד

4.4.2011 / 16:04

איגוד הכדורסל הודיע כי יממש את העונש האוטומטי בעקבות הרחקתם של השניים. חשד: כפר סבא הטעתה את האיגוד

איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) כי שחקן מכבי תל אביב גיא פניני ושחקן מכבי חיפה ג'רמיין ג'קסון נקנסו ב-12 אלף שקל כל אחד. זאת בעקבות ההרחקה שספגו השניים במשחק הניצחון של מכבי תל אביב על חיפה 95:98 אמש, לאחר שפניני דחף את ג'קסון לאחר סל שקלע, בעוד ג'קסון קם וניסה להחזיר לו.

בתוך כך, היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עורך הדין רונן וינברג, העביר היום (שני) ליושב ראש איגוד הכדורסל, שי שני, דוח בדיקה שנערך בעניין חוקיות החתמת אומני סמית, שחקנה הזר של הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. וינברג פנה בבקשה לבית הדין העליון של איגוד הכדורסל אשר אישר בעבר באופן חריג ובכפוף לתצהיר שהגיש מנהל הקבוצה, לפיו כל הליכי הרישום לרבות הבדיקה הרפואית שעבר השחקן, נעשו בזמן ועל פי המועדים הקבועים בתקנון.

על פי דוח בדיקה שקיבל היועץ המשפטי, נמצא לכאורה, כי בניגוד לתצהיר שהציגה הקבוצה, לא עבר השחקן בדיקה רפואית במועד שבו ניתן היה עדיין לבצע העברות וכי נציגי הקבוצה העבירו לדייני בית הדין העליון תצהיר שקרי בדבר חוקיות הליכי החתמת השחקן. לאור ממצאי הבדיקה פנה היועץ המשפטי לבית הדין העליון בבקשה לבטל לאלתר את רישום השחקן. כמו כן, תועמד הקבוצה, מנהליה והשחקן, לדין משמעתי בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל. בינתיים הושעה סמית' מכל פעילות וייעדר ממשחקה החשוב של כפר סבא מחר, במחזור האחרון בלאומית.

באיגוד הכדורסל רואים בחומרה רבה את הממצאים חסרי התקדים אשר מצביעים על הטעייה לכאורה שלא כדין של בית הדין העליון ושבירת הערכים הספורטיביים והשוויוניים המצויים בתקנוני איגוד הכדורסל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully