וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסלי סניידר: "יהיה נחמד לפגוש את מוריניו בגמר"

קשר אינטר מפנטז על מפגש עם המיוחד, אבל לפני כן יצטרך להילחם בשאלקה ברבע הגמר. על לאונרדו: "הוא אחד מאיתנו"

אינטר תעמוד ביום שלישי לאחד המבחנים הגדולים שלה העונה, כשתארח את שאלקה במסגרת רבע גמר ליגת האלופות (21:45, ספורט 5+). אלופת איטליה ואירופה נראתה טוב בשבועות האחרונים, והוכיחה המון אופי כשהפכה פיגור נגד באיירן לניצחון גדול שהעניק לה כרטיס לשלב רבע הגמר. אבל הנראזורי מגיעים למשחק נגד הגרמנים אחרי שחטפו 3:0 מהיריבה השנואה מילאן במאבק על האליפות באיטליה.

אחרי ההפסד בדרבי דלה מדונינה אוהדי אנטר חיכו למאמן לאונרדו ביציאה מסן סירו, והבהירו לו מה הם חושבים עליו ועל שחקניו. כשהמאמן הברזילאי הגיע לביתו הוא גילה כי חומות הבית רוססו בכתובות גרפיטי. המשמעות ברורה: אוהדי אינטר לא יקבלו מעידה מול הגרמנים.

קשר אינטר ווסלי סניידר מצפה לקרב קשה מול שאלקה וחלוצה ראול, עמו שיחק בעבר בריאל מדריד. "הוא היה קפטן אמיתי", נזכר סניידר בימים שלו עם ראול בברנבאו, "הוא עזר לי מאוד כשהגעתי, יהיה נחמד לפגוש אותו, לא ראיתי אותו מאז שעזבתי את ריאל".

אחרי שהדיח כבר קבוצה מגרמניה, באיירן, סניידר רוצה להגיח אחרת. "לא שמחנו כשהגרלנו את שאלקה, הם קבוצה קשה. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו, ויש לנו הרגשה טובה. בשנה שעברה גם שיחקנו בבית במשחקים הראשונים של הנוקאאוט, וזה בסדר".

אינטר ניצחה 7 מ-8 משחקיה האחרונים בסן סירו במסגרת ליגת האלופות, מאזן שלא אמור לעודד את שאלקה. ב-16 משחקיה הביתיים בצ'מפיונס נגד יריבות גרמניות אינטר ניצחה 10 פעמים, סיימה ב-5 תוצאות ורשמה הפסד אחד בלבד, לבאיירן, העונה. שאלקה, מנגד, שיחקה ארבע פעמים על אדמת איטליה ורשמה ניצחון אחד בארץ המגף. השתיים נפגשו בגמר גביע אופ"א 1997, ושאקלה ניצחה את אינטר בפנדלים.

"אינטר השתנתה, אני אשקר אם אגיד שלא", אמר סניידר והתייחס להחלפתו של רפא בניטז בלאונרדו. "לאונרדו נותן לנו הרגשה שהוא אחד מאיתנו. הוא לא איטלקי, אבל הוא פה הרבה שנים ומבין את המנטליות". על פגישה אפשרית עם ז'וזה מוריניו בגמר, אמר סניידר: "זה יהיה מאוד נחמד לפגוש אותו, אני מקווה שאנחנו וריאל נגיע לגמר ושאנחנו ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully