וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארנט: "קשה לראות את שאקיל ככה"

פורוורד בוסטון התייחס לפציעתו של אוניל, וריברס מודאג לקראת הפלייאוף: "לא יודע מה לעשות". ג'קסון: "הפסדנו לעצמנו"

שאקיל אוניל נראה טוב, אפילו טוב מדי, הוא שיחק חמש דקות וקלע 6 נקודות על דטרויט, ואוהדי בוסטון סלטיקס זכו לראותו בפעולה לראשונה מאז ה-1 בפברואר. אבל אז זה קרה. פחות מדקה בתוך הרבע השני שאקיל עלה להתקפה ולפתע החל לצלוע. זה נגמר. שאק ירד לטיפול, ועכשיו סגנית האלופה לא יודעת אם הביג קקטוס יהיה כשיר לפלייאוף.

"אני לא יודע מה לעשות, בכנות", אמר בסיום מאמן הסלטיקס דוק ריברס והתייחס לפציעתו של שאק בשרירי השוק, "זה מפחיד. אני בטוח שכשהוא נפגע הוא חשב מיד על גיד אכילס, אבל נראה מה יהיה". גם גארנט היה מתוסכל מפציעתו של דיזל. "לא טוב לראות אותו ככה", אמר KG, "הוא עבד קשה כדי לחזור לשחק, הוא היה במומנטום ונתן לנו ניצוץ. היה טוב לראות אותו משחק. מי שמכיר את שאק יודע שתמיד יש לו מצב רוח, ולראות אותו ככה היה קשה. מקווה שנוכל להתאושש מזה, פציעות ברגל הן לא קלות, והוא בחור גדול, אנחנו מאחלים לו החלמה מהירה".

גם פול פירס כבר מתגעגע לשאק. "הנוכחות שלו הייתה חשובה, אפילו שהוא שיחק רק כמה דקות", אמר פירס, "הוא היה פלוס גדול עבורנו, ועכשיו זה קשה". בוסטון ניצחה את הפיסטונס, אבל עכשיו דוק ריברס יצטרך לשחק בתחילת הפלייאוף בלי הסנטר הוותיק. "אני חשבתי שהוא צריך לשחק כי יהיו לנו סדרות של שישה ושבעה משחקים. לאורך כל השנה אני מודאג מהפציעות של השחקנים, ככה שאני לא יודע מה יקרה, נקווה שהוא יוכל לשחק".

פלטון חושב שהגיע הזמן לדבר גם על דנבר

תשעה ניצחונות רצופים היו ללוס אנג'לס לייקרס, עד שדנבר באה לסטייפלס סנטר ועצרה את הכל. האלופה נוצחה 95:90 וגם 28 נקודות של קובי בריאנט לא עזרו לה. עתה הלייקרס מפגרים 2.5 משחקים אחרי מובילת המערב סן אנטוניו.

"אמרתי לשחקנים שהפסדנו לעצמנו", אמר פיל ג'קסון לאחר המשחק, "אבל זה לא כל הסיפור. אני חושב שדנבר מאוד אגרסיבית, הם גרמו לנו לאבד 20 כדורים וזה פגע בנו. היה משחק מאוד פיזי, ובחצי השני דנבר קלעה מצוין".

דנבר היא אחת ההפתעות הנעימות של העונה. הקבוצה לא ממש הרשימה בחצי הראשון של העונה, אבל מאז עזיבתו של כרמלו אנתוני היא רק הולכת ומשתפרת, בניגוד לציפיות. מאז עזיבתם של מלו וצ'ונסי בילאפס, דנבר במאזן 4:15. מול הלייקרס הנאגטס רשמו ניצחון שישי רצוף, והם במקום החמישי במערב. "השחקנים היו מוכנים לאתגר", אמר מאמן דנבר ג'ורג' קארל לאחר הניצחון. "זה ניצחון גדול", הוסיף הגארד ריימונד פלטון, שעבר כחלק מהטרייד של כרמלו, "שומעים על הלייקרס, שומעים על דאלאס, קבוצות טובות, אבל צריך לדבר גם על הנאגטס".

"אנחנו קבוצה צעירה, וניצחון כזה עוזר לנו לבנות את הביטחון", הוסיף ווילסון צ'נדלר, "אנחנו סומכים אחד על השני, וזה יעזור לנו במשחקים צמודים". פציעתו של פאו גאסול ברבע השלישי סייעה לדנבר לרוץ ולהשוות ל-69:69 לפני הרבע הרביעי, וגאסל עצמו התייחס לכך. "נפגעתי בברך בצורה כואבת, ואפשרו לי לחזור לשחק, אני מקווה שזה שום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully