וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בחיפה: "פניני שיחק בצורה מלוכלכת"

4.4.2011 / 10:20

הירוקים מסרבים להשלים עם ההפסד 98:95 למכבי תל אביב: "היינו חייבים לנצח". הקבוצה תתמודד מול בית הלוחם חיפה

במכבי חיפה מסרבים להרגע ממאורעות שתי הדקות האחרונות בהפסד 98:95 אמש (ראשון) למכבי תל אביב ביד אליהו, לאחר שהובילה הקבוצה ביתרון 7 נקודות. שני המהלכים שעוררו את חמת אנשי חיפה היו הרחקתם של ג'רמיין ג'קסון וגיא פניני, לאחר שהאחרון דחף את ג'קסון ללא כדור ובתגובה הגיב האמריקאי בדחיפה משלו, ובנוסף בעיטה ברורה של ריצ'ארד הנדריקס בכדור במהלך האחרון, שנעלמה מעיני השופטים ומנעה מחיפה הזדמנות לאזן את התוצאה.

"לא יכולנו להסתכל אחד לשני בעיניים בסיום המשחק", הודה אמש אחד משחקני הקבוצה, "זה היה משחק שהיינו חייבים לנצח, פשוט חייבים. אני חושב שהסיכויים שלנו לצאת מהפלייאוף התחתון כמעט ונגמרו אתמול. גיא פניני פשוט התנהג בצורה לא מקצוענית ומלוכלכת, דחף את ג'רמיין בלי כדור, אבל זה מכבי, הוא ייצא בטח בלי עונש. חבל שהם צריכים להתנהג כמו שהם מתנהגים ולהעזר בשופטים כדי לנצח משחקים". ג'קסון ופניני אגב נקנסו ב-12 אלף שקל בצורה אוטומטית, ולפי דוח השיפוט יוחלט האם להעמידם לדין.

במסגרת "יום המעשים הטובים" שייערך מחר, תערוך חיפה משחק ראווה מול קבוצת כדורסל הנכים בית הלוחם חיפה. המשחק הוא בשיתוף עמותת רוח טובה והמועצה להתנדבות חיפה. המשחק ייערך בשעה 17:30, בבית הלוחם, דרך צרפת 101 בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully